קסומה וכולם חג שמח.. מי יתן ויבוא ימים של שקט...אמן.
ט טאקילה~* New member 19/9/02 #20 קסומה וכולם חג שמח..../images/Emo20.gif../images/Emo48.gif מי יתן ויבוא ימים של שקט...אמן.
ס סנדי32 New member 20/9/02 #22 חג שמח גם לך קסומה../images/Emo42.gif../images/Emo9.gif הדבר שהכי כואב באמת הוא שאין ביכולתינו לעשות כלום נגד פיגועים ומניעתם אבל צודקת הם לא יהרסו לנו את השמחה ואת החגים אז חג שמח לכוווווווווווווווולם וסעודה סוכתית נעימה
חג שמח גם לך קסומה../images/Emo42.gif../images/Emo9.gif הדבר שהכי כואב באמת הוא שאין ביכולתינו לעשות כלום נגד פיגועים ומניעתם אבל צודקת הם לא יהרסו לנו את השמחה ואת החגים אז חג שמח לכוווווווווווווווולם וסעודה סוכתית נעימה