בגרות בלשון

analazer

New member
בגרות בלשון

יש לי בגרות בלשון ביום שישי ואני לא יודע חצי מהחומר ובנוסף החומר משעמם וקשה... למישהו יש רעיון איך לעבור את הבגרות בשלום?
 

bduya

New member
מממ.. שלום לך..

יא... אתה יודע מה? תמיד ידעתי שתגיע לפה, הכל היתה שאלה של זמן.. אז ברוך הבא ידיד יקר לי מכל.. חבר`ה, אני רוצה שתכירו.. אנלייזר הוא אדם נורא קרוב אליי .. ואתה, תתנהג יפה ונשלב אותך כמו שאתה אוהב ;-) בקשר לבגרות בלשון.. אל תדאג.. בוא אלי היום הביתה ואני אשב איתך.. אה? איך אני.. אני יודעת שלא ציפית את זה ממני אבל אתה יודע כמה שאני אוהבת אותך.. יו נואו מיי דיר ק`אז.. יאללה.. ברוך הבא!! אה.. ואני שמחה שאתה פה.. .. :) ..
 
למעלה