בגין והאצ"ל מההכרזה על תום המנדט ובמלחמת השחר

primus solus

New member
אי אפשר לסלף היסטוריה לנצח

חולפות השנים, הארכיונים נפתחים ותרומתם האדירה לתקומת מדינת ישראל של לוחמי האצ"ל והלח"י נגלית לעיני כל, חרף מאמציו של בן גוריון להסתיר זאת. לפחות הוא לא הלך ובנה לעצמו חצי מאוזליאום בלב הבירה כמו בן העוולה שציית לפקודה בניגוד להרבה אחרים שסירבו לה. תותחים ואקדחים קדושים חביבים במיוחד על כהניסטים, האלה מכהנא חי סניף הרצליה או הפלג הכהניסטי של הפלמ"ח המתגוררים בקיבוצים שונים, מה כבר ההבדל? וכשהאמת מתבררת כשקר, הולכים על חצאי עובדות ומכניסים בהן ספין, שיהיה כל לזכור. כך הופכים בנימין נתניהו ליורד, אביגדור ליברמן למאפיונר רוסי, מנחם בגין למשתמט ואצ"ל ולח"י לחמאס היהודי.
 

onlytrue

New member
חשוב להיכנס לאתר

כדי לגלות שכמו בגטו ורשה גם במלחמת העצמאות לא הרפה מחנה השמאל ממדיניות ההכחשה ההפרדה והדיכוי של מחנה הימין. גם במלחמת השיחרור לא היססו הפוליטרוקים של השילטון להחרים נשק של לוחמים, לעצור , לענות ובמקרה אחד לגרום למות לוחם רק בשל היותו שייך למחנה הלא נכון.
 
ומזה אני תוהה מי למד ממי לשכתב את ההסטוריה

הסמול או הערבים. יותר מידי דברים במשותף בין השמאל הקיצוני לאסלם, אתם לא חושבים?
 

onlytrue

New member
זה בדיוק מה שכתבתי למישהי בכחול לבן

והינה הדוגמא שהבאתי לה: פורסם מחקר על שת"פ ערבי נאצי להשמדת היישוב היהודי לאחר כיבוש ארץ ישראל בידי הנאצים ואז הסטוריון שמאלני בשם עילם טען שהכל שקר וכזב. הוא טען שלא היתה תכנית של שיתוף פעולה ערבי נאצי להשמדת היהודים
 
תודה. ידוע לי משהו על זה...

ידוע לי שגם בעיראק בתקופת מלחה"ע ה-2 הערבים שם רצו לקבל את הנאצים בזרועות פתוחות ולפגוע ביהודי המקום. ממקורות ראשוניים שחיו באותה תקופה שמעתי מפיהם על ערבי עיראקי שאמר שהוא מוכן להקריב את בנו (כלומר לשחוט אותו) כמחווה לנאצים כאשר יכנסו לעיראק ויפגעו ביהודים.
 
למעלה