בבקו"ם יש ש"צים?

omer87

New member
שותקים צעירים?../images/Emo67.gif

כן, הרי יש להם שם בסיס.... ופעם אחרונה שהייתי שם הם עמדו ליד השקם וחילקו דוחות למרושלים. היום בקריה ראיתי משהו די זנותי, בתוך הטרמינל עמדו נגדים ועצרו חיילים אשר נשלחו לקבל דו"ח מאיזה שוטר צבאי שישב כולו מוזנח על הריצפה בלי אפוד בלי כובע בלי כלום.... זנות!
 

עוגייה

New member
מתי הם עומדים?

בכל שעות היום? אגב מה יש לאכול במקום הזה? יש משהו שווה?<
 

SHIRUSH1602

New member
בבקום?? אוכל סוף! חד"א טירונים

בערך ארבע חמש סוגי בשרים, מגוון דומה של פחמימות, כל מיני פינוקים שאין בשום חד"א צבאי.. וגם בבוקר ובערב יש דברים ממש איכותיים, שווה לנסות
 
אני אכלתי שם בערך לפני 3 וחצי שנים

והאוכל שם היה מזוויע. היתכן שהוא עבר שינוי מהותי לאחרונה?
 

SHIRUSH1602

New member
שהתגייסתי לפני שנה וחצי,

האוכל היה ממש נהדר. לפני בערך חודשיים עשיתי מבד"קים במדור מבדק שבתה"ש.. הלכתי שוב לאכול שם.. ושוב נהנתי. אני לא יודע למה סתם מדברים.. האוכל שם ממש טוב - אני מדבר על מתי שפותחים את המטבח הגדול, בגיוסים.. לא מתי שיש ת'קטן שפתוח שמה, שאין גיוסים ואז זה רק לסדירים.
 
תתפלאי,

אבל יש חדרי אוכל עם אוכל די טוב. ע"ע חד"א חובלים בבה"ד חיל הים, או חדר האוכל המיניאטורי במתקן קשר אחד שבו עשיתי אבט"ש (עם טבח די טוב.. חוץ מהעובדה שהוא נהג להוסיף יותר מדי פלפל ותבלינים חריפים לאוכל
).
 

עוגייה

New member
טוב

אבל מי שאוכל עם שמן תעשייתי ובכמויות עושה לו להקיא ולשלשל, לא אוכל בחד"א. ובכל זאת, יש שם משהו אחר?
 

ayeletgo100

New member
ברור!

יש לך שם בורגר ראנץ', רולדין, וסופרמרקט ענקי. רק תבחרי
(כן כן, לשרת בתה"ש זה יקר).
 

I d o AL

New member
בד"כ לא...

אבל מאז כניסת הקמצ"ר החדש בתה"ש יש נוכחות גדולה יותר מבעבר. חוץ ממבצעי מלביש "שבועיים" הם עומדים בד"כ רק בשער צפון (איפה שביה"ח). הם עומדים איפה שמסוף ההורדה של האוטובוסים מחוץ לבסיס. בימי ראשון ומבצעי מלביש יש שם יותר שוטרים ויש נוכחות בכל שערי הבסיס (עכשיו הם גם התחילו להגיע לשער שלכת). וחוץ מזה, מה כ"כ קשה להיות מדוגמת?
 
למעלה