ערב טוב!
מרגישה יותר טוב (אם נשים לרגע את המיגרנות והבחילות בצד... מחזור זה מחזור...) התחלתי במירוץ "לאיסוף הבדיקות", על שניים אני יכולה לסמן
אני עדיין רודפת אחרי צילום הרחם (בתכנון לעשות באותו יום גם US.. זה אפשרי?) בדיקת דם שבוע הבא, מחר נוסעת לקופ"ח לנסות לסדר את סיפור הט' 17 ואני גאה בעצמי על הספונטניות שהפגנתי היום עם ה-US השני (הוא שלח אותי לאחד וגינאלי ואחד של כליות ושלפוחית), כש"בסך הכל" התקשרתי לקבוע תור, והמזכירה הודיעה לי בחגיגיות ש"יש היום בערב תור"... אז מיד כשסיימתי את המשמרת יצאתי, הגעתי בזמן, ותוך חצי שעה הייתי עם הדיסק ביד (והתשובה "תישלח לרופא המפנה"...) כשבעלי בא לאסוף אותי השאלה הראשונה שלו היתה "נו, איך זה היה לנסוע באוטובוס?"
(המון זמן לא עשיתי דרך באוטובוס יותר משתי תחנות, ובטח שלא יותר מאוטובוס אחד... זו היתה תחושה קצת מוזרה אבל דיי כייפית, הזכירה לי את ימי רווקותי- הייתי קורעת את הארץ לאורכה ולרוחבה ואגד היה עושה עלי קופה רצינית
)