הניק שלי זמני
New member
באתי רק לעדכן
וסליחה שלא מגיבה לשאר, אני מרגישה זוועת עולם (קיבלתי אתמול בלילה
) הייתי היום בתה"ש אצל דר' זיידמן, הוא בירר אם אני רוצה הריון (והתשובה שלי היתה- בעיקרון כן, החודש לא.. "למה?" עם משככי כאבים כאלו- עדיף שלא...) הוא נתן לי שורה של בדיקות לעשות והפניה לרופא משפחה בחזור כמובן כבר קבעתי תור לרופא שלי והלכתי אליו, יצאתי ממנו עם ערמה של בדיקות (שחלק הוא נתן "לייתר ביטחון, אם יקבלו את ההפניה שלי על סמך ההפניה של זיידמן, ואם לא אז תבקשי הפניה מרופא נשים") ועם עוד מרשם למשככים...
וכמובן....... גם מכתב למזכירות המרפאה לט' 17, בתוספת הערה שלו "נקווה שיתנו לך כי אני יודע שלתה"ש הם עושים בעיות"
(הסברתי לו שזאת המרפאה היחידה בארץ, והוא ציין את זה... עכשיו נקווה שמישהו למעלה יתחשב קצת ולא יגרום לי להרים שולחנות מעצבים ושטויות של טופסיאדה מיותרת)
ויש לי 2 שאלות: 1. בדיקת דם CA125 האם כדאי לערוך לקראת סוף המחזור? או שזה לא משנה? 2. US בטן תחתונה (כליות ושלפוחית השתן) משנה מתי עושים? או רק בודקים שהכל תקין שם? הבאסה היא שעברתי בדיקה של US בטן תחתונה לפני חצי שנה, ואני לא מוצאת את התוצאות!! (ועברתי גם צילום בטן תחתונה, כנראה שזה לא מספיק...) הדבר היחיד שאני עוד מקווה זה לרכז את כל הבדיקות ביום אחד... שונאת את ההתרוצצויות האלה! אני פורשת עכשיו חזרה למיטה... הראש שלי עוד שניה מתפוצץ, אין לי תיאבון לכלום (בבוקר כמעט הקאתי את הפיתה שאכלתי, ואכלתי אותה רק בגלל הכדור שלקחתי...
), וכל הגוף שלי צועק הצילו... לילה טוב, בנות!
וסליחה שלא מגיבה לשאר, אני מרגישה זוועת עולם (קיבלתי אתמול בלילה