באתי רק לעדכן

באתי רק לעדכן

וסליחה שלא מגיבה לשאר, אני מרגישה זוועת עולם (קיבלתי אתמול בלילה
) הייתי היום בתה"ש אצל דר' זיידמן, הוא בירר אם אני רוצה הריון (והתשובה שלי היתה- בעיקרון כן, החודש לא.. "למה?" עם משככי כאבים כאלו- עדיף שלא...) הוא נתן לי שורה של בדיקות לעשות והפניה לרופא משפחה בחזור כמובן כבר קבעתי תור לרופא שלי והלכתי אליו, יצאתי ממנו עם ערמה של בדיקות (שחלק הוא נתן "לייתר ביטחון, אם יקבלו את ההפניה שלי על סמך ההפניה של זיידמן, ואם לא אז תבקשי הפניה מרופא נשים") ועם עוד מרשם למשככים...
וכמובן....... גם מכתב למזכירות המרפאה לט' 17, בתוספת הערה שלו "נקווה שיתנו לך כי אני יודע שלתה"ש הם עושים בעיות"
(הסברתי לו שזאת המרפאה היחידה בארץ, והוא ציין את זה... עכשיו נקווה שמישהו למעלה יתחשב קצת ולא יגרום לי להרים שולחנות מעצבים ושטויות של טופסיאדה מיותרת)
ויש לי 2 שאלות: 1. בדיקת דם CA125 האם כדאי לערוך לקראת סוף המחזור? או שזה לא משנה? 2. US בטן תחתונה (כליות ושלפוחית השתן) משנה מתי עושים? או רק בודקים שהכל תקין שם? הבאסה היא שעברתי בדיקה של US בטן תחתונה לפני חצי שנה, ואני לא מוצאת את התוצאות!! (ועברתי גם צילום בטן תחתונה, כנראה שזה לא מספיק...) הדבר היחיד שאני עוד מקווה זה לרכז את כל הבדיקות ביום אחד... שונאת את ההתרוצצויות האלה! אני פורשת עכשיו חזרה למיטה... הראש שלי עוד שניה מתפוצץ, אין לי תיאבון לכלום (בבוקר כמעט הקאתי את הפיתה שאכלתי, ואכלתי אותה רק בגלל הכדור שלקחתי...
), וכל הגוף שלי צועק הצילו... לילה טוב, בנות!
 
ניק

את בטוחה שהיית אצל ד"ר זיידמן??? אולי היית אצל שיינמן? נשמע לי תמוה ביותר שד"ר זיידמן מקבל במרפאה. לגבי ה-CA125 עושים כ- 10 ימים מקבלת המחזור, לא עושים בזמן מחזור כי במחזור הערך יכול להיות גבוה בגלל הדימום ולא ישקף את התוצאה האמיתית. US כליות את יכולה לעשות מתי שתרצי, אין חשיבות לימי המחזור.
 
שיינמן ../images/Emo122.gif אמרתי שהראש שלי כואב?...

אין לי מושג מאיפה הבאתי את זיידמן (מי זה בכלל?...) ותודה על התשובות! ה-CA125 לא אמור להיות מושפע ממחזורים ארוכים? כי אין אצלי דימום פחות מ-6 ימים, ולפעמים אפילו 8 (ופעם אחת היה לי שבועיים...), האם הערך צריך להיות ביום ה-10 למחזור (פחות או יותר) או מס' ימים מסויים מסוף הדימום? [וסליחה על חוסר ההבנה הבסיסי הזה, זה מגיע מאותו מקום של זיידמן...] ושאלה לא קשורה- של צילום רחם... אני יודעת שצילום אפשר לעשות ב-10 ימים הראשונים של המחזור, אבל אני בד"כ נותנת לעצמי בצילומים עוד קצת "ספייס" של 3 ימים כי הדימומים כאמור ארוכים, וקשה לי להאמין שהביוץ מתרחש בדימום או בימים הסמוכים לו (מדדתי פעם "חום השחר", ועל זה מתבססת ההשערה, למרות שאני יודעת שיש הפתעות בחיים..) הבעיה היא שאתמול התחלתי מחזור חדש, ואין תורים לשבוע הבא אלא רק לעוד שבועיים ביום ראשון (כשאהיה ביום ה-15 למחזור), האם אפשר "להחליק" את זה? או חייבים לדחות לחודש אחרי? (או לנסות עכשיו להתרוצץ בטלפונים ולבדוק אם יש עוד מקומות, במקומות שלא ענו לי היום?) או שמספיק אמצעי מניעה וכו' ואז לא משנה מתי נערך הצילום?
 

זואילי

New member
הי ניק

שמחה לשמוע שהיית במרפאה וצר לי לשמוע על מכאובייך. מייקי ענתה לך על הכל. וזה שהזכרת את זיידמן רק מראה שאת מוכוונת - הריון
כי הוא רופא פריון. לגבי צילום רחם - אצל מי תעשי את הבדיקה? כי רצוי והכי מומלץ לעשות אותה אצל ד"ר טוגנדרייך. האם קבעת את התור דרך המוקד הטלפוני? תנסי להקדים את התור ובכל מקרה נראה לי שכדאי מאוד להימנע לגמרי מ"עבודת בית" עד לצילום, כי כמו שאמרת, "יש הפתעות בחיים" ולא ממש הייתי סומכת על חום השחר. תתייעצי עם רופא הנשים ה"רגיל" שלך כדי להיות שקטה בעניין הזה. תרגישי טוב ו
 
מה פרויד היה אומר ../images/Emo3.gif

עדיין לא קבעתי תור לצילום, לא קובעים אותו דרך המוקד הטלפוני אלא דרך המכונים עצמם (אני בכללית) באחד התור הכי מוקדם הוא קצת מאוחר לי (יו"מ 15), ובשני פשוט לא עונים (לין... מה חדש?) את דר' טוגנדרייך לא מצאתי ברשימת הרופאים של הכללית ורופא נשים "רגיל" כבר מזמן אין לי... איבדתי את האמון בהם ואני עדיין בחיפושים אחר "האחד", שלא יהיה מושלם, פשוט שיהיה קצת אנושי וקצת מקצועי...
 

זואילי

New member
באמת??

תשמעי, אולי זה השתנה בינתיים. גם אני בכללית. קבעתי דרך המוקד הטלפוני. אמרתי שאני רוצה רק אצלו ולפי זה הפנו אותי לאחד מהמכונים. מה שבטוח, מהיכרותינו את הקופה המדהימה שלנו, גם רופא שרשום ברשימות - הקופה לא יודעת מזה וההיפך
מייקי
מה שם המרפאה ברמת גן ליד רח' הרוא"ה שם יש מכון רנטגן? או המרפאה החדשה בבן גוריון? אולי בבלינסון?? ניק, תנסי לברר שוב עם הכלליתקול. לאיזה מחוז את שייכת?
 
אני שייכת לשומרון

אבל גם חיפה לא כ"כ רחוקה לי (ת"א דווקא כן, ואחרי הנסיעה לתה"ש החלטתי לצמצם למינימום את הנסיעות לשם... רק מלהיות במרכז חטפתי מיגרנה
) בכל מקרה הבירורים לצערי יידחו למחר, כי מישהו שם החליט להשבית את המוקד בגלל הבחירות
(למה כל העולם יכול להסתדר עם עבודה במשמרות ורק הם לא???) ואם כבר מדברים על רופאים... אז אני חייבת לציין לשבח את דר' גולד, שאך ורק בזכותה יש לי את הכח והסבלנות לבירורים ולריצות האלו! כי לפני שהייתי אצלה היה לי פתיל קצר מאד, הייתי מאבדת את הסבלנות תוך 2 שניות, והייתי נכנסת מאד מהר ללופ של לחץ היא שמה לי את החיים בפרופורציות אחרות, היתה לי שיחה מאד רצינית איתה, במהלכה היא אמרה לי שהמטרה שלי היא "הריון", ואני צריכה ללכת לשם ולא להתפזר בדרך ולשים את הכוחות שלי על דברים שוליים ולא חשובים... היום אני אולי טיפוס לחוץ, אבל הרבה יותר רגוע מלפני כן... כי גם את הבירורים והבדיקות עכשיו אני תופסת כ"הדרך להריון" אז כבר לא מזיז לי אם אין תורים או שלא עונים, כי ממילא אני לא יכולה לעשות עם זה שום דבר (חוץ מלהתעצבן ו"לבזבז" כוחות) באמת כל הכבוד לה! (אבל גם היא רחוקה ממני, אז לא יכולה להיות מטופלת שלה
)
 
אם את שייכת למחוז

שו"ש (שרון שומרון), את יכולה ללכת לשיינמן כרופא נשים רגיל, הוא מקבל בכפר סבא. לדעתי הוא יוכל גם לעזור לך לקבל טפסי 17. והכללית ביום שבתון כמו כל הארץ
 
גם דר' גולד משם ../images/Emo2.gif

האמת שברחתי אליהם כי לא רציתי להיות מטופלת בחדרה (עוד לפני שהחשד לאנדו' עלה) אני אבדוק בימים הקרובים לגבי ט' 17 (כי כשהקופה מאשרת זה לוקח מקסימום יום-יומיים), אם יתחילו לעשות בעיות אני בהחלט אלך על האופציה של דר' שיינמן. אגב- אפשר לדבר איתו בטלפון כשהוא בכפ"ס, וכך לחסוך את הנסיעה לשם?
 
ממש לא נראה לי

אם את לא מטופלת שלו באותה מרפאה דרך הכללית ממש לא מאמינה שהוא יסכים לשוחח איתך טלפונית. אבל אולי אני טועה...
 
תשובה לשאלותייך ../images/Emo13.gif

המרפאה ליד הרוא"ה - מרפאת הרצל. המרפאה החדשה בבן גוריון - מרכז לבריאות האישה קונקורד.
 
תרגישי טוב../images/Emo141.gif

תשובות נהדרות כבר קיבלת, מקוה שמחר כבר לא יהיה צורך במשככים
 
תודה לך! ../images/Emo24.gif

גם אני מקווה כך... רק שעכשיו זה נראה לי בקשה גדולה מידי... נראה לי שאלך על "אני מקווה שמחר לא אצטרך לקחת נבוקו, ואדוויל יצליח להרגיע אותי"
אחרי חודש מטורף כזה אני כבר לא מצפה לכלום... לילה טוב, בואינג!
 
../images/Emo41.gifושאלה קטנה של חידוד...

רופא המשפחה כתב לי אתמול הפניה מנהלית "פניה עצמית למרפאת אנדו'- המרפאה היחידה בארץ, לפי דבריה, לנושא זה, לכן מבקשת ט'17 לבדיקת רופא על ביקור קודם..." וכו' השאלה שלי היא- אם אומרים לי שגם במאיר אפשר לטפל באנדו', איך אני מסבירה להם שהמרפאה עם המומחים נמצאת בתה"ש ולא במאיר? (מישהי הבינה את השאלה? קצת הסתבכתי עם עצמי..)
 
הוא כתב מכתב לרופא המטפל

פירט את כל הבדיקות שאני צריכה לעשות ובסוף רשם "עם כל התשובות לפנות למרפאתנו" כשהלכתי לקבלה בתה"ש ושאלתי על מכתב לט' 17 הם אמרו לי שזה המכתב (ז"א- גם לרופא וגם למזכירות) הוא עצמו נזהר מ"לאבחן" על סמך תלונות ובדיקה דיי שטחית (בניגוד לרופאת נשים "חכמה" במיוחד ש"איבחנה" אצלי דלקת בשתן על סמך כלום) הוא גם אמר שבינתיים אי אפשר לדעת אם זה אנדו' או לא ושאחזור בחודש הבא עם הבדיקות. (רגע.. אם תיאורטית אני עושה שבוע הבא את כל הבדיקות.. אז אני יכולה לקבוע אליו תור לשבוע שאחרי? או שאם הוא אמר חודש אז זה חודש?)
 
מקווה שנתת

את המכתב למזכירות במרפאה שיפקססו אותו למינהלת יחד עם הבקשה לטופס 17. אני ממש לא מאמינה שתוך שבוע תסיימי את כל הבדיקות, תור ל-US כליות בדר"כ לוקח זמן (לפחות אצלי במחוז). תיאורטית אם תצליחי לסיים את כל הבדיקות לדעתי את בהחלט יכולה להקדים את התור.
 

sheronher

New member
היי

ממש מרגיז אותי שכל רופא שלא מבין באנדו מיד אומר דלקת בשתן, גן לי זה קרה וזה ממש ממש ממש מרגיז. אם לא יודעים שלא ידחפו לנו סתם אנטיביוטיקה לגוף, אוףףףףףףףף מחזקת את מה שאמרה לך מייקי, תבררי שאכן שלחו את המכתב למינהלת לאישור כדי שלא יקרה מצב שבתאריך של הבדיקה תהיה בלי טופס 17. לדעתי, כבר עכשיו שגרי בפקסימיליה או בדואר רשום מכתב למינהלת, מכתב עם הבקשה גם שלך לקבל אישור לטפסי 17 בצורה גורפת תצרפי את כל המסמכים הרפואיים שלך ובנוסף גם את המכתב שקיבלת משיינמן :) בנוסף, תדאגי לכך שישלחו את הבקשה לטופס 17 מהקופה שלך למינהלת לביקורת הבאה. בהצלחה!
 
למעלה