באנו לשמוע דרשות שמענו אנשי שמאל

a-s-inv

New member
באנו לשמוע דרשות שמענו אנשי שמאל

היום בשאגת אריה היה השיא הסופר איל מגד וההיסטוריון ד``ראמנון רז מאוניברסיטת ת``א עלו והרצו בעוז שניהם פה אחד התלכדו סביב אותה טענה נדושה שאכן התקשורת מגמתית מטייחת שהממסד אכן מפחד ופחד מאריה דרעי שהעולם החילוני נטול האמונה הוא עולם ריק שעולם שאין לו אל מצא לנכון לקבל עליו מנהיגי שלום ושופטי בית משפט כאל חדש והכל משום הריקנות מתוכן עוד קראו לשחרור דרעי וחתמו על העצומנ הגדיל אמנון רז לומר כי דרעי הוא גדול המנהיגים הכשרוניים שקמו לעם ישראל ומקומו בחוץ ולא בפנים מקומו על שולחן הדיונים המדיניים זה המנהיג שהתנהג בשיוין נפש לכל האזרחים כולל הערבים ללא התנשאות וכן איל מגד תקף את החילונים שאינם מייצגים כבר שום דבר חוץ משינאה זרועה מורגשת מצוקה אצל החילוניים והכל הכל התקשורת שמה שרוצה מוציאה חוצה מה שלא לא ככתבתו של דן מרגלית יש עוד ויש גם מה שאני לא זוכר אכן האמת מתגלה ו,,חבר``ה הרכבת נוסעת לא לפספס אותה
 

אלוני.

New member
אתמול...

נסעתי ברכבת והיה כל כך צפוף שאנשים נאלצו לשבת על הריצפה, והיום יש עוד רכבת, וגם ביום שני, ואחר כך עוד, רכבות - תפקידן להסיע אנשים , אין לאן למהר ... החיפזון מהשטן- וסוף מעשה במחשבה תחילה , בא נמתין קצת וניתן לארועים להתפתח מעט ואז תגלה לבד פרצופים מסויימים של אנשים מסויימים , ואותי מעניין אם גם אז תצטט אותם ? היום , השנה החדשה ניצבת בפתח , נקייה וצחה, מחכה לתורה להתלכלך בארועים שאנשים יוצרים רק נותר לנו לקוות שהיא תהיה .... אתה יודע מה ? לא יותר גרועה מזו שעברנו.
 

a-s-inv

New member
תשובה (-8 (-B

שנה טובה ומבורכת נ.ב קיבלת את המייל?
 

ms2001

New member
על איזה שויון אתה מדבר???!!!

איזה התנהגות שויונית התנהג הגנב דרעי כלפי הערבים??? נכון שהוא התנהג טוב ובשוויון עם כמה ערבים אבל לא לכל הערבים כאזרחים שווים,אלא הוא קיפח את הערבים וגנב את כספם והעביר את אותם כספים לבתי הספר הפרטיים של ש``ס. אף אוכלסיה או מגזר שקופח ונגנב כספו בתקופת כהונתו של דרעי יותר מהמגזר הערבי ובמיוחד הערבים החיים בערים המעורבות אשר היה דרעי מעביר לעיריות כסף ללא כל התחשבות באלפי הערבים החיים באותם ערים. אריה דרעי,כמו הרב הטפש שלו,שונא את הערבים שנאת מוות ולא תוכל לשכנע את מליון הערבים החיים במדינה שהוא התיחס להם בצורה שוויונית וכאזרחים שווי זכויות במדינה. מגיע לו להיות בכלא 20 שנה ולא 4 שנים בלבד,ואני מציע גם להכניס איתו את הרב עובדיה יוסף על מנת שלא יישאר דרעי מבודד וגלמוד.
 
למעלה