באמת מוזר. beatman, מה אתה אומר על זה:

lEchoesl

New member
לא נכון. ברוסיה הלאום הולך לפי האבא אם אבא שלך

יהודי אז אתה נחשב ליהודי, אם אבא שלך רוסי אז אתה רוסי, אם אבא שלך ארמני אז אתה ארמני וכו' זה הולך לפי האבא. ובדרך כלל מה שהיה חשוב ברוסיה זה הלאום ולא הדת, דת זה משהו שהיה משני. אם התגרו בך זה רק בגלל הלאום [כי ברור שאם אתה ארמני אז אתה נוצרי ואם אתה יהודי אז אתה יהודי].
ועוד דבר חשוב..... מה שקורה זה שאתה אף פעם כמעט ולא מגדיר את עצמך... מי שמגדיר אותך זה החברה. גם אם אתה מרגיש יהודי והקבוצה שבה אתה נמצא חושבת שאתה לא, אז בתכלס אתה יכול לחשוב מה שבא לך אתה עדיין תשאר לא. ככה גם ברוסיה, אתה יכול לחשוב אלף פעם שאתה כזה וכזה אבל האנשים מסביבך כבר יגדירו אותך.
 

Helio

New member
ברוסיה אין רישום של לאום. התכוונת לברה"מ.הכרתי רוסים שלא

היו רוסים מצד אבא או אימא, יהודים שנרשמו איכשהו אוקראינים ללא שום קשר לאוקראינים. אני מניח שזה היה אפשרי ותלוי בגמישות של פקיד במרשם האוכלוסין.

דת לא היה דבר משני. דת לא שימשה לשום דבר. משאל אחרון על דת בברה"מ היה בשניות ה30 אם אני לא טועה, תוצאותיו לא פורסמו כי התברר שהרבה מאוד אנשים אמרו שהם מאמינים באלוהים. קראתי את זה איפשהו.

לא ברור שאם אתה ארמני אתה נוצרי. ארמני יכול להתאסלם ולהשאר ארמני, למה לא.

לחברה יש כוח, זה נכון. זאת הסיבה למה evrei ברוסיה מתנצרים. ברור שהם לא יפסיקו להיות evrei בגלל זה. אבל לא נראה לי שלמישהו באמת מעניין שם ברוסיה מה אתה כל עוד זה לא ממש בולט כמו קווקזים או טדגיקים, אז זה יכול להפריע למופרכים למניהם.
 

Helio

New member
מה זה הקישקוש הזה, .תסלח לי?בנייר ממשרד הפנים יש רישום של

לאום ורישום של דת. מה שאתה אומר שאתה בסעיף לאום רשום כיהודי ובסעיף דת משהו אחר?
 
למעלה