באמת ככה

  • פותח הנושא דז
  • פורסם בתאריך

דז

New member
באמת ככה

היזלי חומד אמרתי אני לא מעבירה עליכם ביקורת,וביקשתי ואמרתי כלום אישי אל תעלבו. התרשמות זה הכול,שום מבחן. דף אחד כמדגם מיצג ,אולי יש משהו טוב ,לא מעכעו,לא לדעתי. אל תפעגי כול כך . אני מנסה לדבר על הספרים,ולא על איזה כריכה יותר יפה . על הספרים לא על``זה ספר יפה תקרא`` אני רוצה לפתוח הגדרות. שום מורה אני לא אוהבת מורים,ואני לא מרצה לך או נותנת לך מבחן. אני רק אומרת את דעתי שהיא אם בא לך לדבר תדברי מהמוח ולא מהאגו. לא תראי גם אני קראתי זה נחמד וזה לא. אם בא לך לדבר על ספרים תדברי על הספר לא על ההשג המדהים של לקרוא אותו .
 

flameable

New member
את יודעת..

יש דבר שנקרא כללי נימוס וכפי שזה נראה את מדיבה להודעה אחרת אז אל תפתחי דיון חדש אלא תגיבי בישן flame
 

דז

New member
למדתי

תודה על הדיקדוק בנימוסים שלי. לקחתי את ההערה שלך
 

דרגורן

New member
וברוח פיוס אני אמשיך ואשים תגובתי

פה. לגבי הצללים, רעיון נחמד אין ספק. מה שאני לא אוהב בו זה העובדה שבטוח אפשר למצוא איפהשהוא מישהו שיהיה אותו הדבר כמוך או כמו כל נסיך של אמבר/כאוס. חוץ מזה אין יותר מדי בשר לדיון לגבי הצללים, זו ``עובדה`` והדבר היחידי שאפשר לעשות איתה זה לכתוב: אני אוהב/לא אוהב. רוצה דיון על סידרת אמבר הנה רעיון, בהנחה ואת כותבת המשך לסידרה על מה תכתבי? האם הגיבור/גיבורה שלך יהיו מתומרנים כמו קורווין ומרלין? או שהם ידעו יותר על מה קורה סביבם? האם העולם ישאר מורכב מצללים וכאוס? או שמא תוסיפי לו בשר? האם משפחת אמבר/כאוס יתאחדו אי פעם? האם יש להם סיכוי להתאחד? וזה רעיון מענין האם נציגים של כוחות כאוס ונציגים של כוחות מנוגדים לגמרי כמו סדר יכולים לעבוד/לחיות ביחד? ולמה? אני מאמין שהדרך היחידה שזה יעבוד זה אם שניהם יפחדו ממשהו גדול יותר: כלומר אם יהיה איום שיהיה לסדר יותר נורא מכאוס ולהפך רק אז הם יוכלו לעבוד יחד. מה דעתכם?
 

דז

New member
תודה

חומד תודה על התגובה קודם כול .הבנת אותי לגמרי. אני חושבת שכולם מתומרנים ,וזה כול היופי בגלל נקודת המבט של הדמות ,זה הופך גם את הקורא למתומרן איתה ,זה נותן מקום לניחוש,והפתעות. אני לא חושבת שהיית משנה את המקום. ובטוח שלא היית גורמת לכול המשפחה הזו להתאחד, חבל עליהם לא?. הבשר הוא הדמויות העולם שלהם, בספר השני קורוין אומר שגם אחרי שהוא שוכח הכול ,ולא יודע מי הוא היה ,יש לו אותו אופי,זה עשה לי חיוך לשבועובת . זה הופך אותו לתלוי יותר במטען הגנטי שלו,ממה שהחברה והחיים שטלו לו בראש. יותר יחיד יותר יחודי.אבל זה יחסית לחברה ,ואם יש את הצל ,אז זה שהוא אותו דבר בכול מצב זה עצוב. איך אתה היית ממשיך את הסיפור? ולמה?
 

דרגורן

New member
אין בעייה,

מותק אני שמחתי לעזור (-: לגבי איך אני הייתי ממשיך, הייתי הופך את כל הרעיון על פניו, כלומר הרעיון שכאוס ואמבר הם זוג פינות וביניהן הכל רץ הוא נחמד ויפה אבל אם נותנים לו TWIST קטן שאומר שבסה``כ הם זוג פינות במשהו גדול יותר ושהם חייבים להתאחד בשביל לשרוד... מה שיפה ברעיון זה שאפשר לעשות זוג, מישהיא מאמבר ומישהוא מהכאוס שביחד חייבים לפור את המצב ולהראות איך ניגודים יכולים להתנגש ואיך הם יכול לעזור להעצים אחד את השני (כמו התאבכות בונה והורסת באופטיקה....)
 

דז

New member
תודה

אני אוהבת את הרעיון תהרוג את הדמויות ותחליף אותם או שתשאיר את אותם הדמויות ואם תשייר איך הם יעזרו לאמבר ולכעוס ואיזה תפקיד הם ישחקו? תודה על התגובה נויה
 

דרגורן

New member
חשבתי יותר בכוון של:

לשים את אמבר תחת מצור (איש לא נכנס ולא יוצא!), את שהחברה של הכאוס יחטפו/יעלמו וכך בת אמבר היחידה שתהיה בחוץ תחבור לבן התוהו האחרון שנשאר.... לגבי תפקידים חשבתי להשתעשע עם הרעיון של בת אמבר מנוסה מאד בחיים (בילתה המון זמן בצללים) ובן הכאוס שיהיה ``בן עשרה`` צעיר וזב חוטם....
 
למעלה