באמת ככה
היזלי חומד אמרתי אני לא מעבירה עליכם ביקורת,וביקשתי ואמרתי כלום אישי אל תעלבו. התרשמות זה הכול,שום מבחן. דף אחד כמדגם מיצג ,אולי יש משהו טוב ,לא מעכעו,לא לדעתי. אל תפעגי כול כך . אני מנסה לדבר על הספרים,ולא על איזה כריכה יותר יפה . על הספרים לא על``זה ספר יפה תקרא`` אני רוצה לפתוח הגדרות. שום מורה אני לא אוהבת מורים,ואני לא מרצה לך או נותנת לך מבחן. אני רק אומרת את דעתי שהיא אם בא לך לדבר תדברי מהמוח ולא מהאגו. לא תראי גם אני קראתי זה נחמד וזה לא. אם בא לך לדבר על ספרים תדברי על הספר לא על ההשג המדהים של לקרוא אותו .
היזלי חומד אמרתי אני לא מעבירה עליכם ביקורת,וביקשתי ואמרתי כלום אישי אל תעלבו. התרשמות זה הכול,שום מבחן. דף אחד כמדגם מיצג ,אולי יש משהו טוב ,לא מעכעו,לא לדעתי. אל תפעגי כול כך . אני מנסה לדבר על הספרים,ולא על איזה כריכה יותר יפה . על הספרים לא על``זה ספר יפה תקרא`` אני רוצה לפתוח הגדרות. שום מורה אני לא אוהבת מורים,ואני לא מרצה לך או נותנת לך מבחן. אני רק אומרת את דעתי שהיא אם בא לך לדבר תדברי מהמוח ולא מהאגו. לא תראי גם אני קראתי זה נחמד וזה לא. אם בא לך לדבר על ספרים תדברי על הספר לא על ההשג המדהים של לקרוא אותו .