אייל וכל השאר-תכנסו1!!!!!!
תפסיקו כבר עם כל משפטי הנאצה האלה!. סרטן? שימות? מה?! גם אני שונא את אבוקסיס,גם אני שונא את הפו*ל,אבל הכל הכל בגדר של ספורט!!!!!! מה זה? זה ממש מגעיל! אחר כך אומרים שהאוהדים שלנו אלימים וגזענים...וואלה אני מתחיל להבין אותם ואולי אף להגיד שהם צודקים. חבל,זה הורס את כל האווירה הכייפית של הכדורגל. זה ספורט! ספורט! ספורט! כייף,הנאה!. תשנא את הפועל,תשנא את אבוקסיס,אבל הכל בגדר של כדורגל וגם על רקע ספורטיבי. זה מוריד מכבודם של אוהדי ביתר,ואחר כך שאומרים שאנחנו אלימים וגזענים וקהל רע וכו' וכו'-כולם מתרעמים.