כל השנה בשביל הגול הזה!!!!!!!!!!!!! משחק ענק של ביתר היום!!!!!! אני מודה לך אלי אוחנה שסוףסוף ניצחת גם על הדרך שתי משחקים ברציפות במיחוד שאלה היו הזונות של קשטן... סוףסוף הבנו שאנחנו לא במקום רונית ...ושיש לך את מי לדפוק בבית וויתרת על ההזדמנות לדפוק אותנו.....ממש תודה!!!!!! ומשהו אחרון לסיום....נימני המלך ---נתנת להגועל בראש..חשבו שנפתרו ממך בתל אביב......גדול אתה... וממש לסיום...הגועל לקחו קשה את מותו של רנטיסי ולבשה מדים שחורים.. {כי לא היה להם סרטים שחורים......
אני אוהב אותך בית"ר,איזה משחק יווווווווווווווווו,הבועל פלסטיק ת"א יש לכם מזל שנגמר רק 3:2 .תודה לך בית"ר עשיתם לי את העונה גם ניצחנו את הגועל מת"א וגם הורדנו אותם למקום החמישי,מה עוד אפשר לבקש??? שבוע טוב לכולכם.
היה משחק ממש יפה. היו גם כמה דברים לא מוצלחים...אבל באמת שזה לא משנה. העיקר שניצחנו! הלוואי שנמשיך ככה, יאללה בית"ר!!!!!!! (קיבלתם את המתנה ליומולדת...)
אירופה היה המחצית הראשונה איזה קצב חבלז.. מזה היה התלבושת השחורה הזאת של הפועל איכסה ! ! מסכן פדידה שבר שן.. ותלסת.. חילוף השנה של אוחנה.. רענן דרעי ותורגי סוף סוף כבש כמה תיסכול הוא הוציא.. היה כיף סוף סוף אני מאושר וגאה להיות ביתריסט
יוסי יקבל סרטן אמן וימות ואז הם ילבשו שחור בוגד הזה שונאת אותו ואת הקבוצה שלו! אייל רוצה נילך לירצוח אותם? בלילה שאף אחד לא ידע..(סתם לא לקבל בירצינות)..
לא צועקת אני יותר מבוגרת מימך מותק! אני כבר בהריון משלומי ארבייטמן אז תן כבוד! אני רק אמרתי לך לא להגיד לי מה לומר ומותק אני ושלומי רוצים גג 4 ילדים אז תירגע ששלומי לא יכעס!