א י ז ה - מ ש ח ק ! !

E l i Y a H o O

New member
אני אוהב אותך בייתר!!!

איזה משחק אלוהים איזה יופי של שחקנים.. נמני !! תור'גמן סוף סוף חוזר להבקיע..!! זהו בייתר עוד עונה בליגת העל!! שנה הבאה צמרת!! יאללה בייתר כל הכבוד לשחקניםםםם ממשיכים את היכולת מהמשחק מול מכבי חיפה !!!!!!
 

lior07

New member
שמתם לב ש...

הפער בין בית"ר להפועל תל אביב הוא בדיוק 7 נקודות...?!
 
אני אוהבת אותך בית"ר!!

וואי איזה משחקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!! תענוג,כ"כ כיף לנצח ת'אדומים העולים באש האלה כל הכבוד לשחקנים!!!! נתנו את הנשמה ונלחמו כמו שצריך!! ברק המושלם,נימני ,אינדיו,עזו,קאפונה,פדידה,איציק,טלקר,תורג'י ודוד המלך של בית"ר! כל הכבוד אוהבת אותכם!!!!!!! האימפריה עוד תחזור!!!!!!!! האימפריה עוד תחזור!!!!!!!!!!! שיהיה לנו שבוע צהוב וטוב!!
 
האימפריה עוד תחזור ../images/Emo47.gif

איזה משחק היה אתמול, איזה אווירה, היה חסר רק אבוקות שיוסיפו צבע. ובסוף המשחק, הרגשה של אליפות. סוף סוף לנצח אותם, את הבועל ת"א. איזה קבוצה, איזה כדורגל, ממש תענוג. יאללה בית"ר
 

NAORNAOR21

New member
תענוג כזה!! המטרה הבאה....

להוציא לקלינגר עוד קצת תעניים....ככה עם עוד נצחון של נימני על מכבי... איננשאלה ננצח אותם.... דרך אגב...מישהו יודע מה שלומו של פדידה??....מסכן מה עשה לו גרשון.. שירגיש טוב...
 
האימפריה עוד תחזור

אתמול בפעם הראשונה העונה ביתר באה לטדי אחרי ניצחון. והמשיכה את היכולת המצוינת משבוע שעבר. המחצית הראשונה היתה הטובה ביותר העונה. והפתיחה הזכירה את הפתיחה של ה4:0.על חיפה. שנה שעברה. 5 דקות שש שערים בטוחים. ואז מפנדל שטותי מטעות של קאפונה (חלש מאוד) ו1:0 הבועל. ומשום מקום בא עזו והציל את המשחק. ותמיד באימונים הוא עושה את זה מסובב מהקרן. והנה תירגם את זה במשחק.משחק ענק של כולם. ועל כולם ניצח המלך.. אבי נימני פשוט אדיר עשה מה שהוא רוצה. התעלל בהם. חח ואיך אבו קוף בעט מעצבים טיל למזרחי. 4 שנים לא ניצחנו אותם וסוף סוף זה בא. היה קשה אבל מתוק. פחדתי מאוגבונה הזה. העיקר עברנו את אשדוד. צמודים להבועל ב7 נקודות. רק שיצרף צעירים עכשו עד סוף העונה וייתן לנימני לנוח. אתמול לא ראו את זה אבל יצחקי עשה הגנה מושלמת. לא העיקר התקפה. מה שכולם מסתכלים. וגם דניאל משחק מושלם פשוט ומהיר. יאלה ביתר עשו לי את השבוע ! !
 

df2003

New member
במילה אחת : יש!!!!!!

איזה כיף היה לנצח את הלוזרים האלה. איזה משחק בית"ר נתנה, אבי נמני נתן את משחק ענק. בית"ר אני חולה עלייך תודה על שעשית לי את השבוע. יאלה בית"ר.
 
משחק ענקקקקקקקקק

וואי איזה משחק מדהים זה היה ונמני שיחק מושלם !! קשה להאמין אבל סוף סוף תורג'מן כבש...(חבל רק שזה בא לו בסוף העונה!!) טוב בקיצור היה משחק בין הטובים השנה ואם שנה הבאה זאת תהיה הרמה אז יש מצב שאנחנו בצמרת! למרות שדבר אחד הפריע לי- ההגנה... אז כדאי שאלי אוחנה והבעלים יתעוררו קצת לקראת עונה הבאה ויביאו חיזוק להגנה!!!
 
למעלה