אתמול....

Da Fish Snake

New member
אתמול....

ראיתי ROTS בפעם השנייה בקולנוע... ואני חייב לציין שאפילו כשיודעים מה הולך להיות... זה כיף! חוץ מהעובדה ששמתי לב לכמה פאשלות בעריכה ולכמה קטעים שבהם המשחק ממש צולע.. אבל ככה זה בעצם ברוב הסאגה, היה נחמד++... and i also wanted to ask... כמה פעמים אתם ראיתם את זה בקולנוע?
 

the sith

New member
אני ראיתי את זה שלוש פעמים בקולנוע

עם חברים ולא היה נמאס חח. וגם ראיתי את זה מיליון פעם בדרכים שאסור לדבר עליהם פה..
 
פעמיים

בקולנוע המסריח באשדוד שהסאונד ההיקפי לא פעל חצי סרט..... רציתי ללכת שוב אבל אין כבר.....
 

Da Fish Snake

New member
גם בפעם השנייה

הרגיזה אותי הסצנה ש-windu המלך מת
 

LordDevil

New member
כל הסצינה הזאת מרתיחה

כמה שאנאקין נכנע בקלות לצד האפל ,באיזו פזיזות הוא נתן לסידיוס להרוג את ווינדו...אבל בעולם של SW זה נראה שבשביל להרוג ג'דיי או סית' ממש חזק חייבת להיות פעולה של בגידה. לפחות הוא מת כמו רוב הגדולים :)
 

yoo

New member
כך גם אני...

הקולנוע לא מספיק שווה בשביל זה, מספיק פעם אחת מחכה לDVD כדי לראות שוב (ושוב ושוב!) ובעיקר לשמוע בבית במערכת שלי שמכוונת אייך שאני רוצה.
 
למעלה