Da Fish Snake
New member
אתמול....
ראיתי ROTS בפעם השנייה בקולנוע... ואני חייב לציין שאפילו כשיודעים מה הולך להיות... זה כיף! חוץ מהעובדה ששמתי לב לכמה פאשלות בעריכה ולכמה קטעים שבהם המשחק ממש צולע.. אבל ככה זה בעצם ברוב הסאגה, היה נחמד++... and i also wanted to ask... כמה פעמים אתם ראיתם את זה בקולנוע?
ראיתי ROTS בפעם השנייה בקולנוע... ואני חייב לציין שאפילו כשיודעים מה הולך להיות... זה כיף! חוץ מהעובדה ששמתי לב לכמה פאשלות בעריכה ולכמה קטעים שבהם המשחק ממש צולע.. אבל ככה זה בעצם ברוב הסאגה, היה נחמד++... and i also wanted to ask... כמה פעמים אתם ראיתם את זה בקולנוע?