אתם יכולים בבקשה לעזור לי?

אתם יכולים בבקשה לעזור לי?

נתנו לי שיעורי בית בהיסטוריה ולא הקשבתי אז אולי מישהו יודע את התשובות לשאלות: 1. מתי התרחשה מלחמת עולם ראשונה? 2. מהם הגורמים למלחמת עולם ראשונה ? 3. מהי העילה (סיבה) למלחמה? 4. מהם המאפיינים למלחמה ..? לכו תבינו.. ומי שיכול לעזור לי אז תודה ..
 

ginni

New member
אולי

תנסי\ה לפתוח ספר היסטוריה?
 

רן88

New member
תעתיקי ממישהו...

אלה לא תשובות קצרות... 1. מלחמת העולם הראשונה התחילה ב-1914 ונגמרה ב-1918... כל שאר התשובות די ארוכות ואני לא מתכוון לשבת עליהן שעה בשביל שאת לא תשבי שעה (לא מדובר כאן במשהו כמו מתמטיקה שאי אפשר להבין לבד במקרים מסוימים...). מצטער אם זה נשמע קצת מניאקי אבל לרוב האנשים אין את התשובה הזאת בשליפה..
 

איילת כ

New member
תקשיבי

תעייני אולי במאמרים שיש פה. אבל בעיקרון די קל להבין את השאלות לא יהיה לך בעיה למצוא את התשובות.
 

OעדיR

New member
העילה זה ההתנקשות../images/Emo110.gif

3. ביורש העצר האוסטרי לא זוכרת ת'שם.. 4. נדמה לי מלחמת חפירות
 

Suga®Gi®l

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo36.gifתשובות../images/Emo26.gif../images/Emo41.gif

1. מתי התרחשה מלחמת עולם ראשונה?
מלחמת העולם הראשונה התרחשה בחודש אוגוסט 1914 עד נובמבר 1918. 2. מהם הגורמים למלחמת עולם ראשונה ? *היו הרבה גורמים, אז אני אכתוב לך בקצרה.
א. גורם לאומי - בעיית המיעוטים הלאומיים הטרידה את אירופה, הדבר בלט באימפריה האוסטרו-הונגרית שבה היו כ-10 מיעוטים לאומיים. רבים מהם דרשו הגדרה עצמית - עצמאות, אך ממשלת ווינה סירבה להיענות לתביעות הלאומיות משום שההיענות להם הייתה גורמת לפירוקה הסופי של הקיסרות האוסטרו-הונגרית. ב. מתיחות בין-לאומית - וילהלם ה-II הכריח את ביסמרק להתפטר, לאחר-מכן סרב לחדש את הברית הרוסית, באותה שנה נחתם חוזה בין גרמניה ואנגליה שחיסל את הדברים השנויים במחלוקת בין 2 המעצמות. ג. 3. התחרות במסחר הימי - התחרות המסחרית והימית בין גרמניה ואנגליה יצרה אווירה של חשדנות הדדית ביניהן, והחששות התגברו ביותר שנודע ברבים על תוכנית הגרמנים לבנות מסילת ברזל - ברלין-בגדאד - דבר שהיה מסכן את סחורתה המזרחית של אנגליה וגם את מצבה של תעלת סואץ ואת שלום המושבות האנגליות במזרח. שורה של משברים בעלי חשיבות שנייה הגבירה מאוד את המתיחות באירופה והכינה את הדרך למאבק שהחל בשנת 1914. 4. מהם המאפיינים למלחמה ..?
א. מלחמה טוטאלית - מלחמת העולם כונתה "המלחמה הגדולה". מלחמה זו היתה רב חזיתית: ביבשה ובים ברחבי העולם. - היא הייתה רבת משתתפים מכל היבשות. - היא דרשה את כל המאמצים והמשאבים. - היא השפיעה על כל בני האדם במדינות הנלחמות. *היקף המלחמה ותוצאותיה היו חסרי תקדים. ב. מלחמת חפירות - מלחמת חפירות פירושה: מלחמת התשה, סטטית, ממושכת וקשה. במלחמה זו השתמשו בתותחים ובמרגמות. מפעם לפעם היו הצדדים נערכים להתקפה שגבתה מחיר יקר בנפש, אולי מעולם לא הצליחו לכבוש יותר מכמה מאות מטרים. ג. תעמולה - לתעמולה היה תפקיד חשוב מאוד במלחמה. המדינות הלוחמות השתמשו בכלי תעמולה, מצד אחד לעידוד הלוחמים והאוכלוסייה, ומהצד האחר לערעור רוחו של היריב. השימוש בתעמולה כלל הפצת שמועות, קריקטורות, פרסות ידיעות בעיתונות ועוד.
 
../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif

תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה יווו תודה נשממהה !! את לא יודעת כמה הצלת אותי ! תודהה
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo79.gif עכשיו הראל מויאל../images/Emo15.gif../images/Emo18.gif

יהיה גאה בה ולא בך, לא חבל ? אמממ ומחקו לי פה הודעה ? או שהיא לא נשלחה מלכתחילה?
 
בםבםבםבםבםבםבםבםבםבםבםבם

אנשים לא אוהבים את ההרגשה שהם עושים לך את כל השיעורים, פעם הבאה תגידי שקיבלת עבודה של 30 שאלות, ואת השאלות האלה לא הצלחת
 
למעלה