אתם יודעים למה אנשי-שמאל טיפשים ?

אתם יודעים למה אנשי-שמאל טיפשים ?

כי הם הולכים ברגל-שמאל ולא יודעים לאן הם הולכים ומה הם עושים בחיים שלהם לכן בנטיות-הפוליטיות הם מצביעים גם במפלגות הלא-נכונות כי הם לא יודעים מה שהם עושים, הם לא שפויים, מבולבלים, לא יציבים !! רק מולדת זה המפלגה הנכונה לעליה לשלטון !!
 

gstav

New member
אתה יודע

חתיכת גזען, הייתי מציעה לך שתשב ותחשוב באמת באמת, אל תוכנית פעולה איך באמת לעשות שלום. במקום לבזבז את כל זמנך והאנרגיות שלך בלרדת על שמאלנית ולהגיד כמה שהם טיפשים, כי סלח לי, אבל אתה רק משפיל את עצמך ומראה את רמתך הנמוכה. (מאוד מאוד מאוד). אנחנו גם כן חלק מהעם שלך, אתה יודע.. קצת כבוד! די לכיבוש- הישראלי!! די להרגש פלשתינאים נשים וטף!! וכל הבולשיט הזה שכתוב לך למטה בלה בלה בלה.. תרגע בנאדם
 
gstav אישה פרו-פלשתינית שקרנית טמאה

לגב´ gstav היקרה !! 1. איך יכול להיות שאני חתיכת גזען אם אני דובר-אמת, יש לגרש ולעשות טרנספר אם אותם ערבים לא יודעים לחיות לידינו בשכנות-טובה ובשלום, אז מה את מעדיפה, שלא יהיה טרנספר ושהם ימשיכו לרצוח אותנו, אז תסלחי לי כי את היא הגזענית פה, כי את נגד גירוש רוצחים ממדינת-ישראל, אני שם לב שאת לא קולטת שם רוצחים ורוצים רק במותנו, אז מה יצא לך מזה שנהיה מתים !! 2. אין לי מה לחשוב כי אני בסדר ומצביע במפלגה הנכונה, אני חושב שאת היא זו שצריכה לחשוב קצת כי את כרגע במפלגה הלא-נכונה !! 3. מה זאת אומרת לבזבז אנגריה, בל באמת השמאלנים טיפשים, זה בגלל שהם מצביעים בבחירות במפלגות שתומכות במדינת-פלשתין, במדיניות-ההבלגה, ובאמונה בעם הפלשתיני שיודע רק להוסיף עוד תמונות של אזרחים הרוגים ישראלים לעיתון-המחר !! 4. אני לא משפיל את עצמי ומראה את רמתי הנמוכה אלא אנשי-שמאל ואת ביניהם ואת בחיים לא תביני ולא תקלטי בחיים שלך 5. קצת כבוד זה להצביע בבחירות-הבאות רק מולדת !! 6. כשאת נגד מולדת-אז אין לך כבוד לעם או למדינה !! 7. דיי לכיבוש-הפלשתיני 8. דיי להרג אזרחים-ישראלים, נשים וטף 9. תירגעי שמאלנית תמימה ותעשי טובה ותתחילי להתרגל בבית ללכת על רגל-ימין וללכת ימינה במקום שמאלנה, ואם את רוצה, אז אתן לך גם מפה איך לנסוע למשרד-מולדת הקרוב למקום מגורייך כדי להצטרף למפלגה !! תודה !!
 
אתה לא מבין את המציאות

אתה לא מסוגל להבין את המציאות. המציאות היא שיש פה לידנו עם שלם של ארבעה מליוני בני אדם, והוא חי כאן בארץ הזאת על ידנו. אי אפשר לגרש אותם כי בעולם של היום מעשה כזה נחשב בתור פשע מלחמה והאחרון שניסה לעשות דבר כזה נקרא סלובדאן מילוסביץ והיום הוא יושב בכלא של האו"ם בהאג וצפוי להישפט למאסר עולם, ואם חס וחלילה יהיה ראש ממשלה בישראל שינסה לעשות דבר כזה הוא ישב בתא ליד מילוסביץ וכל מי שהוא ינסה לטרנספר יחזור הביתה בפיקוח כח צבא בינלאומי. אז תוריד את הפתרון הזה מסדר היום. אנחנו נחיה כאן בארץ והם לא יוכלו לגרש אותנו, הם יחיו כאן בארץ ואנחנו לא נוכל לגרש אותם, השאלה היחידה שנשארה זה אם נחיה בשלום או במלחמה וזה תלוי אם נהיה מוכנים לצאת מהשטחים הכבושים ולתת להם להקים מדינה או שנתעקש לשבת שם לנצח ואז גם הפיגועים והרציחות ימשכו לנצח.
 
למעלה