(אשמח לרעיונות לשם)....שחרחורת.

black crow

New member
(אשמח לרעיונות לשם)....שחרחורת.

בסופו של קיץ, טמאה. עדות חיה, מזוהמת וצמאה. בוא, הרווני קרני הלבנה עודני חנה'לה הקטנה מייחלת לא לדעת את שיודעת אנוכי, משוועת לטוהר. שחרחורת.
 

black crow

New member
קסי, שלג...מישהו?

אשמח בטרם יחלוף לדפים הבאים...יודעים כבר שאני לא חזקה בשמות? שחרחורת.
 

Grumpy

New member
שמות לשירים מתוך הטקסט

לרוב, בין השורות אני מוצא את שם השיר. לדוגמא "עדות חיה" או "הרווני קרני הלבנה" או שמא לאור העובדה שהשתמשת בסיפור ילדים: "שמלה" ותמיד יש את תחילת השיר "בסופו של קיץ". או בתום הקיץ. רק רעיונות. השיר עצמו מקסים.
 

קסנדרה*

New member
שחרחורת - טוהר - קראתי לו....

חביבתי, העמדתי וריוותי את שירך הקצר והמצויין (בגדר הצעה בלבד). הסגנון של השיר הקצר הזה ממש מתאים לתקופת האוויר יש בו קלילות למרות הנושא היחסית "כבד" - טומאה מול טוהר. קסנדרה בסופו של קיץ - טמאה. עדות חיה, מזוהמת וצמאה. בוא - הרווני קרני הלבנה עודני חנה'לה הקטנה מייחלת לא לדעת את שיודעת אנוכי, משוועת לטוהר.
 

black crow

New member
גרמפי וקסי...

אהבתי את ההעמדה קס. אני משאירה אותו כפי שהצעת, גם את השם אהבתי אך אני מתלבטת. גרמפי, זהו רעיון טוב להוציא שם מגוף היצירה, אני פשוט לא ממש מצליחה ... תודה רבה על ההצעות ועל תשומת הלב. מה דעתכם על השם "פחם"? שחרחורת.
 

EYAL e19

New member
ימי הטוהר

שמש יקירתי, הכי בי את קרנייך חממי אותי, דרך הבטן הרכה עד קצות אצבעותיי. שלחי גלי חמימות המאיר את עניי צובע סביבתי, בצבעים מסנוורים לבן טהור. מלאי כל פינות אפלות בשובל קסמייך. געי בי כמו בימי ילדותי.
 

black crow

New member
אייל וקסי.

אייל הקטע הזה יפיפה , לא חשבת על לפרסם אותו בנפרד (אם בטעות זה של מישהו מפורסם ומוכר ועשיתי מעצמי מטומטמת אנא התעלם). תודה על תגובתך. קסי- 'פחם' זו הצעה של מישהו אחר, חשבתי שזה מתאים בהקשר לטומאה, לאוצר הגלום בה וכמובן לסיפור של חנה'לה ושמלת השבת. בעיניי 'טוהר' הסתדר לי באופן אסטתי יותר, אבל יש משהו ב'פחם' שקורץ לי עד מאוד וחשובה לי דעתכם. תודה שוב, שחרחורת.
 

קסנדרה*

New member
גם לפחם יש את האסטתיקה שלו

הרי היהלומים נוצרים בתוך גושי פחם במעבה האדמה. אני הצעתי את השם - טוהר - משני טעמים. האחד הוא הניגוד לטומאה וגם מצביע על הצחות, הטוהר והתמימות בשמלתה הלבנה ובחנל'ה הקטנה. השיר שלך הוא אוקסימורון. קסנדרה
 

black crow

New member
קסי! יקרה את מפז! ../images/Emo24.gif אך עוד ..

משהו קטן (את יודעת כמה אני מעריכה דעתך ), מה בדבר "טוהר הפחם"? סהרור, כמה שמחה לראותך, התגעגעתי עד מאוד!!! תודה על הרעיון, אשמח אם תצטרף להתלבטות. שחרחורת.
 

קסנדרה*

New member
מה שאציע לך עכשיו הוא כך.....

תיכנסי ללוחות, שם תמצאי לוח הנושא את השם - כל מה שרצית לדעת על שירה/כתיבה או משהו בדומה. בלוח הזה יש הסבר מלא כיצד בוחרים שם לשיר - תקראי ואני מניחה שתצליחי לבחור את השם המתאים ביותר מכל ההצעות. טוהר הפחם לטעמי לא מצביע על כלום כשמדובר בשיר הספציפי שלך. קסנדרה
 
למעלה