אשמח לייעוץ!
כבר המון זמן אני קוראת בפורום כי תמיד סין היתה תחום עניין מאוד גדול שלי.. עם הזמן החלטתי שהגיע הזמן לנסוע לשם! סגרתי טיסה ומסלול, לסוף החודש, והייתי שמחה לעצות שלכם לקראת הנסיעה.. אני וחברתי עשינו את המסלול לפי יומני מסע של אנשים , וכמו כן לפי הרצאות וכמובן הלונלי פ לאנט.. הטיול הוא כחודש, ואני כמובן חוששת, מהשפה ,מה"להסתבך",ומהמרחקים העצומים. בגלל שזמננו קצוב שילבנו טיסות פנים, אבל אני עדיין פוחדת אם לא נספיק ואולי טעינו בחישובי זמני המסלול.. לכן אשמח ואודה למי שיקצה מזמנו ויקרא את התוכנית ויתן לי עצות מנסיונו, ואני בטוחה שיש כאן כאלה שיש להם! שאלה אחרת, לגביי חיסונים- האם כדאי לעשות באמת את כ-ל החיסונים שמוצעים, קרום המוח היפני (?) מלריה, , וכדו'?
כבר המון זמן אני קוראת בפורום כי תמיד סין היתה תחום עניין מאוד גדול שלי.. עם הזמן החלטתי שהגיע הזמן לנסוע לשם! סגרתי טיסה ומסלול, לסוף החודש, והייתי שמחה לעצות שלכם לקראת הנסיעה.. אני וחברתי עשינו את המסלול לפי יומני מסע של אנשים , וכמו כן לפי הרצאות וכמובן הלונלי פ לאנט.. הטיול הוא כחודש, ואני כמובן חוששת, מהשפה ,מה"להסתבך",ומהמרחקים העצומים. בגלל שזמננו קצוב שילבנו טיסות פנים, אבל אני עדיין פוחדת אם לא נספיק ואולי טעינו בחישובי זמני המסלול.. לכן אשמח ואודה למי שיקצה מזמנו ויקרא את התוכנית ויתן לי עצות מנסיונו, ואני בטוחה שיש כאן כאלה שיש להם! שאלה אחרת, לגביי חיסונים- האם כדאי לעשות באמת את כ-ל החיסונים שמוצעים, קרום המוח היפני (?) מלריה, , וכדו'?