מנצל"ש- תודה אריק ../images/Emo13.gif
קיבלתי את הבולים ששלחת! במיוחד את תוויות הנוף. אחרי שאסדר אותן, אצלם אותם ואנסה להביא את הסיפור שעומד מאחוריהן. תודה!
אגב, אתמול שלחת- היום כבר הגיע.. הצבי שלנו התחיל לרוץ.. אני זוכר מצבים שלצבי נפל ה"י".. דורון,