אריק המון תודה

  • פותח הנושא powo
  • פורסם בתאריך

doroni10

New member
מנצל"ש- תודה אריק ../images/Emo13.gif

קיבלתי את הבולים ששלחת! במיוחד את תוויות הנוף. אחרי שאסדר אותן, אצלם אותם ואנסה להביא את הסיפור שעומד מאחוריהן. תודה!
אגב, אתמול שלחת- היום כבר הגיע.. הצבי שלנו התחיל לרוץ.. אני זוכר מצבים שלצבי נפל ה"י".. דורון,
 

python 4

New member
'אתה זוכר'?

זה קורה כל חודשיים בערך כשעובדי הדואר מחליטים שהם לא מרוויחים מספיק.
 

טוינג

New member
אולי תצטרפי פעם למסע נבירה?

למרות שעבודה היא ערך עליון. במיוחד בשבילי...
 
למעלה