אקספולרר

  • פותח הנושא orch
  • פורסם בתאריך

orch

New member
אקספולרר

יש לי וינדואוז אקספךןרר גרסא 6. כשאני נמצא בתיבה לכתיבת שם משתמש לדוגמא ולוחץ על TAB כדי לעבור לסיסמא, המסך נתקע, ולוקח בערך 10 שניות עד שהמסך משתחרר והסמן עובר לתיבה של הסיסמא. מדוע זה קורה? ואיך אפשר לסדר את זה? תודה....
 

noam01234

New member
>>>>

קודם כל כנס לקישורי הפורום וראה כיצד לנקות את המחשב מתוכנות ריגול
 

orch

New member
עשיתי את כל זה

אני מנקה מתוכנות ריגול פעם בשבוע ומקפיד על להיות מעודכן האילו תוכנות ריגול חדשות יצאו. עדיין לא עובד.
 
למעלה