אקספולרר יש לי וינדואוז אקספךןרר גרסא 6. כשאני נמצא בתיבה לכתיבת שם משתמש לדוגמא ולוחץ על TAB כדי לעבור לסיסמא, המסך נתקע, ולוקח בערך 10 שניות עד שהמסך משתחרר והסמן עובר לתיבה של הסיסמא. מדוע זה קורה? ואיך אפשר לסדר את זה? תודה....