הניק שלי זמני
New member
אפשר לשפוך? ../images/Emo7.gif
תחילת השבוע הסתמן בצורה טובה, הכאבים פחתו, המשמרות בעבודה היו נוחות מאד, סוף סוף הצלחתי "לנוח" מהכאבים... אתמול הייתי אצל חמותי, "בסך הכל" קיפלתי כביסה, ו...... שוב הם חזרו!
הבטן, הגב, הרגליים........
למזלי היו גם 2 הגיסות שלי כך שבמטבח לא הייתי נחוצה... אז ישבתי (וקפאתי!! כולם התעלפו שם מחום ולי פתחו מזגן ותנור 2 ספירלות צמוד לרגליים
) אחרי האוכל עוד ישבנו, דיברנו, צחקנו... הדעתי הביתה במצברוח של "לנקות גם מתחת לבלטות" (אתן לא רוצות לדעת איך נראה מטבח ששבועיים לא נגעתי בו בצורה מסודרת, או ערמות כביסה שאין לי כח אפילו להתחיל איתן
) אז הכנסתי בגדים למכונה, תליתי כביסה... ו... הופ! נגמר הכח! הרגשתי כאילו יום שלם עבדתי ללא הפסקה!! עמדתי במטבח, עייפה מכאבים, ופשוט התחלתי לבכות
אין לי כח יותר!! הכאבים האלו מתישים אותי פיזית ונפשית!! אני לא ישנה בגללם בלילה, אני לא מתפקדת בגללם ביום, אני לא מכירה את עצמי!! ומשככי כאבים עוזרים, אבל לא לנצח (ולא משפרים לי את השינה..) הבית שלי קיבל צורה של ארוות סוסים, שלפעמים אני מרחמת על בעלי שצריך לגור בבית כזה
להזמין עוזרת לא בא בחשבון- המצב הכלכלי לא מרשה (כמו שלא מרשה עוד הרבה דברים אחרים..) היום אני צריכה לעבוד, אבל עם כאבים כאלו וחוסר חשק כזה... מי בכלל רוצה לצאת מהמיטה! (ואין אף אחד שיחליף אותי, כי בשבת צריכים את כולם
) בכיתי בלילה, בכיתי בבוקר, בוכה עכשיו... והכאבים?... לא מתרשמים... אין בהם רחמים... אני מרגישה מפורקת
תחילת השבוע הסתמן בצורה טובה, הכאבים פחתו, המשמרות בעבודה היו נוחות מאד, סוף סוף הצלחתי "לנוח" מהכאבים... אתמול הייתי אצל חמותי, "בסך הכל" קיפלתי כביסה, ו...... שוב הם חזרו!