אפשר להתייעץ?

kiwigirl

New member
אפשר להתייעץ?

שלום לכולם זה בטח יהיה קצת ארוך, אז בבקשה תקדישו 2-3 דקות... אז ככה: אחד הדברים החשובים לי ביותר הוא החברים הטובים באמת שלי. אני מוכנה לתת בשבילם הכל ולהקריב הכל, רק בשביל שיהיו מאושרים. אבל יש לי חברה מאוד טובה (יותר נכון היתה לי), שיש לה הרבה בעיות אישיות. בשנה האחרונה הייתי על תקן הפסיכולוגית/מייעצת שלה, הייתי רצה אליה כל יומיים לנחם ולעודד אותה בגלל הבעיות שהיו לה עם החבר שלה ועם הוריה. פשוט הפכתי מחברה למשענת- כל פעם שהיה לה לא טוב, הייתי יושבת איתה והיא היתה מדברת ומספרת ואני הייתי מקשיבה ולעיתים מייעצת. אני יודעת שאני לא יכולה לצפות מאף אחד שיהיה כמוני וייתן את כל כולו למען החברים שלו, אבל היא פשוט דרשה ממני כל כך הרבה (כן, דרשה) ולא נתנה כ-ל-ו-ם בחזרה. לא יכולתי להשחיל מילה על מה שעובר עליי בין אם זה טוב או רע, ואם הייתי מספרת על בעיה או דאגה שיש לי הייתי תמיד נענית ב"יהיה בסדר", וחוזרים ישר לדבר עליה. אז אני מבינה שיש אנשים כאלה אבל זה לא מסתדר לי שהיא כל כך רגישה לעצמה אבל בכלל לא רגישה לסביבה שלה. גם לדבר איתה על זה לא כל כך הצלחתי כי היא אדם מאוד מאוד קשה ובלתי אפשרי לדבר איתה או למתוח עליה ביקורת כי היא פשוט מתפוצצת. בזמן האחרון נהיה בינינו נתק- זה בא בעיקר מצדה, ואני החלטתי שאני לא מציקה לה ותופסת קצת מרחק, במקום להתקרצץ. אז התקשרתי פחות, ומכיון שהיא לא ניסתה בכלל לשמור על קשר, יצא שהתנתקנו קצת. ואז שוחחנו על כך וניסיתי להסביר את הצד שלי (למרות שלא אמרתי אפילו חצי מכל מה שיש לי להגיד לה) והדברים באו על מקומם והשלמנו. אחרי זמן ממש קצר שוב הרגשתי שהיא בכלל לא רוצה שנהיה בקשר, והרגשתי זאת גם כשנפגשנו בפורומים גדולים יותר שהיא פשוט מתעלמת ממני. אז באמת תפסתי מרחק, והחלטתי שזה הכי טוב כי כל העסק כבר באמת נהיה כבד עליי. ואז קרה הפיצוץ: ידעתי שהיא אמורה לעבור הליך רפואי כלשהו, ובמקרה פגשתי אותה יום לפני ואיחלתי לה בהצלחה, היא כמעט והתעלמה ממני לחלוטין. לא התקשרתי אליה ביום הניתוח כי לא חשבתי שהיא תוכל לדבר, ורציתי להתקשר בערב שלאחר מכן- אך היא הקדימה אותי והביעה באופן ברור עד כמה היא רותחת מכעס עליי שלא התקשרתי ולא הסכימה לדבר איתי יותר. לא היה לי אפילו צ'אנס להסביר. התקשרתי והשארתי הודעת התנצלות (באמת לא ידעתי שיש חוק שאומר שחובה להתקשר בדיוק ביום הניתוח ולא יום אחריו) וכמובן שהיא לא תחזיר טלפון ולא תדבר איתי יותר. אין לי בעיה עם זה שלא נהיה חברות יותר, באמת שזה כבד עליי ותואר בפסיכולוגיה אין לי. אבל אני לא רוצה להיות ברוגז, בעיקר בגלל שאנחנו עוד נתראה בפורומים גדולים יותר. וגרוע מכך- למרות שאני יודעת שהייתי בסדר גמור (וגם אם לא- מותר לבן אדם לטעות זה לא חיים ומוות), זה עדיין עושה לי רע ואני מרגישה ממש לא טוב עם כל העניין. למישהו יש עצה בעניין? בעיקר בנוגע לאיך נפטרים מהרגשת המועקה? אני מצטערת שיצא לי ארוך אבל אני באמת לא יודעת מה לעשות...
 

אושר מ

New member
i dont see what can you do

just to say that you acted ok as far as i know. maybe write her a letter with all that you fill telling her that it is not her friendship that you are looking for but to tell her everthing and how did it roll. you might have noticed that the only time she called you was to yell at you... the fbad filling will just past in the time by convincing yourself that you have done wright and that you have done all you can to make it wright for you.
 

אטיוד5

Active member
you are write

i also have a bad filling but i found a solution i went to a dentist who is a rill haticha
 

גנגי

New member
את באמת חושבת

שבגלל קצת צחוקים היא תפסיק לכתוב פה? הרי היא בעצמה אמרה שיש לה המון שגיאות באנגלית, אז מה הבעיה? זה לא שכאילו עכשיו פתאום היא מודעת לזה רק בגלל מה שאטיוד כתב. אולי את לוקחת את זה יותר קשה ממנה?
 

gitta

New member
הפורום הזה

ובמיוחד התאום שלו, הם קורס מזורז בהומור למי שאין לו (כמוני). שירבו הצחוקים, אבל באמת לא על חשבון מישהו אחר, בזה צימעס צודקת. אבל מה שאטיוד כתב היה באמת מצחיק.
 

אושר מ

New member
well kind of..

i will not stop to read here because of something like that.. it doesnt mean that it is nice to read it. however, in internet tere is time to think before you say... and etiod didnt ment(?) txo harm me...
 

gitta

New member
תגידי אושר

אולי תרצי לבדוק את האפשרות להוריד פונטים עבריים למחשב שאת משתמשת בו? יש גם מקלדת וירטואלית שתאפשר לך לכתוב בעברית. יש כאן מומחים לעניין זה, אם את מעוניינת לשאול, אני מניחה שהם יעזרו לך. שבת שלום.
 

gitta

New member
עוד מחשבה לאושר ../images/Emo62.gif

תוכלי להקליד את מכתבך באנגלית ב-Word שהרי יש בו בדיקת איות, ואח"כ להעביר את הכתוב, ע"י "העתק והדבק", לתשובה שלך בפורום. כך גם תתרגלי את האנגלית שלך, ואולי גם תשפרי אותה. איך זה נראה לך?
 

n k

New member
או להשתמש במקלדת הוירטואלית של תפוז

מתחת לחלון הוספת הודעה -> [עברית]
 
למעלה