פרגיות יקרות..
אני מניחה שההשמצות או ההזהרות..מכוונות טובות אבל חוששת שעושות עוול.. לכולכן שכל ישר..ואמורות לדעת ולהכיר את תעתועי הצאט.. ומה שאחת ספגה ו\או הבינה לא בהכרח תופס לגבי האחרת.. אהבות והבטחות צאטיות..חייבים לקחת בפרופורציות.. ולהפעיל חושים ואנטנות..כל העת.. אם קרה לי שנפלתי,תמיד האשמתי את עצמי..כי אולי הוא אמר אבל אני זו שהאמנתי..משמע החושים היו רדומים מה שנפלא במחשב זה ה-X אייקון נפלא שמעלים אנשים מהחיים הסיסמא היא..``טוב לך-קח רע לך-תברח אבל לא צריך לעשות ``סאגה`` מכל נפילה.. נחמד שאתן מזהירות..אבל זה לא נראה כל כך יפה על המסך.. מהכרות צאטית קצרה עם האפרוחון..הוא לא נשמע מתעתע.. אבל אין לי כוונות לשפוט..קחו דברי מהמקום שבאו.. רק מרצון טוב ומאחלת לכולכן..רק אהבות שמחות, ואנא לא לכעוס.. אור