אפרוחון

רויתקה

New member
אפרוחון

אפרוח חייבת אני לומר לך שינית את עולמי גרמת למהפך ולמה? כי אתה קסם אנושי ואני ממש אוהבת את דבריך ממני..... אתה בטח יודע.... לב יו תמיד אגב.... קראתי חלק מהדברים שכתבת בפורום אז את השירים אהבתי.... תכתוב עוד... ביי אפרוח יקר שלי
 

מריפוסה

New member
אפרוח תגיד..

יש לי אחוזים במניה החדשה שהנפקת? או שתדחוק אותי כמו תמיד לכרבולת? שלך מריפוסה..
 

אוכמניה

New member
רויתקה

עצה ידידותית מאלמונית - היזהרי שה``אפרוחון`` לא יהרוס את עולמך. הוא אוהב לשחק. רגשות של אחרים (במיוחד אחרות) לא מעניינים אותו. ראי הוזהרת. אוכמניה שאכפת לה.
 

רויתקה

New member
לאוכמניה

אוכמניה אין לי מושג מי את.... אם את רוצה שאאמין לך הסבירי את דברייך... דברייך הם עלומים בעיני...... ביי אוכמניה מאוכזבת....
 

אוכמניה

New member
רויתקה

גם לי אין מושג מי את. וזה לא משנה לענייננו. שאשלח לך מייל? אוכמניה
 
גם לי-

מפגועות אפרוח אני עשה צחוק ממני כאן בצאט אמר שאוהב אותי כמו שאמר לאחרות
 

Anonimit

New member
גם אני

פגועה מהאפרוח. אוההווווו איזו פגיעה! הלואי ויעשו לו לינץ`
 

אורמור

New member
פרגיות יקרות..

אני מניחה שההשמצות או ההזהרות..מכוונות טובות אבל חוששת שעושות עוול.. לכולכן שכל ישר..ואמורות לדעת ולהכיר את תעתועי הצאט.. ומה שאחת ספגה ו\או הבינה לא בהכרח תופס לגבי האחרת.. אהבות והבטחות צאטיות..חייבים לקחת בפרופורציות.. ולהפעיל חושים ואנטנות..כל העת.. אם קרה לי שנפלתי,תמיד האשמתי את עצמי..כי אולי הוא אמר אבל אני זו שהאמנתי..משמע החושים היו רדומים מה שנפלא במחשב זה ה-X אייקון נפלא שמעלים אנשים מהחיים הסיסמא היא..``טוב לך-קח רע לך-תברח אבל לא צריך לעשות ``סאגה`` מכל נפילה.. נחמד שאתן מזהירות..אבל זה לא נראה כל כך יפה על המסך.. מהכרות צאטית קצרה עם האפרוחון..הוא לא נשמע מתעתע.. אבל אין לי כוונות לשפוט..קחו דברי מהמקום שבאו.. רק מרצון טוב ומאחלת לכולכן..רק אהבות שמחות, ואנא לא לכעוס.. אור
 

אוכמניה

New member
אורמור יקרה

ברורות הכוונות הטובות וחן-חן על ההבהרות. צר לי לקלקל לך את מראה המסך אך האפרוח המתוק הוא ``פרפר תעתוע`` סדרתי, וזה ידוע ומוכח. אוכמניה.
 

רויתקה

New member
אני חושבת ש...

אורוש אני חושבת שלכל אחת יש שכל לחשוב ולדעת מי יועיל לה ומי יזיק לה.... בנות להפעיל אנטנות אין צורך לאהוב את האפרוח אלא לקבל אותו כוירטואלי אהוב.... הוא אדם ובאותה מידה וירטואלי קבלו זאת... אורוש - אני גם מכירה את האפרוח מעט זמן(אולי שבועיים) אבל למדתי להכיר אותו הוא אדם כמוני וכמו כולן רגיש ופגיע אנושי.... פשוט אנושי אז... צודקת כל אחת תפעיל את חושיה תחליט את ההחלטה שתהיה הכי טובה עבורה...בקיצור להפעיל אנטנןת על כל אחד לא רק על האפרוח....ביי בהצלחה בנות אנחנו כולנו וירטואליות נחמדות עם נשמה אנושית.... אבל כדי לשמור על עצמכן אנטנות... זכרו זאת לא רק לגביו אלא לגבי כולללללללללללם ביי ותשמרו על עצמכן
 
רויתקה..בצחוק..תגידי.. B-)

מה את אוהבת יותר.. את שירי האפרוח או את הביצים ... מהם בקע האפרוח ? צוחק.. מרק.
 
למעלה