אפקטים לגיטרה

בבא1

New member
אם יש לך אפשרות לקפוץ לחו"ל

אני קניתי בניו יורק את הZOOM GFX-5 אחלה מולטי. למרות כל מה שאומרים על זום אני ממש מרוצה ממנו יש לו אפשרויות גיוון אני לא עדיין לא נגעתי בחצי מהם..אחלה מולטי.. בחו"ל השגתי אותו בסאם אש ב-800 ש"ח (משהו כמו 200$) בארץ הוא עולה משהו כמו 1300 ש"ח
 
למעלה