מאור הקטנטן
New member
AX10G
כמו שאמרתי KORG- AX10G לדעתי הוא ממש ממש מצויין. מאוד וורסיטלי. מקלינים חמימים עם "קומפרסד ססטיין" עד פאז מאדאפקינג פאזינג ! באמת שאני מרוצה ממנו http://www.korg.com/gear/info.asp?A_PROD_NO=AX10G&category_id=6
כמו שאמרתי KORG- AX10G לדעתי הוא ממש ממש מצויין. מאוד וורסיטלי. מקלינים חמימים עם "קומפרסד ססטיין" עד פאז מאדאפקינג פאזינג ! באמת שאני מרוצה ממנו http://www.korg.com/gear/info.asp?A_PROD_NO=AX10G&category_id=6