אפליות~!!!../images/Emo46.gif../images/Emo14.gif
אני כל כך שונאת את המורה שלי להיסטוריה!!!!!! היא פשוט כל כך זבל!!! יש לנו תמיד כל יום תורנית, חברה שלי הייתה התורנית של השכבה באותו יום. היא אמורה להכנס לכל כיתה ולשאול עם יש מאחרים וכאלה.. היה שיעור אחד שהיינו צריכים לעשות דפים, לענות עליהם, אז עשיתי עם ילדה אחת את הדפים. לפני שאנחנו סיימנו ידיד שלי סיים את העבודה ושאל את המורה עם אפשר לצאת לילדה[הורנית] והיא הרשתה לו לצאת להסתובב איתה בחוץ. ואז הזאתי שעשיתי איתה אלה עם היא יכולה לצאת, וגם לה נתנו. אז אני שאלתי עם אני יכולה לצאת, ולי לא נתנה. ומה התרוץ שלה?- "שמעי הם יותר טובים ממך בלימודים, אז אני מאפשרת להם." מה יותר טובים?!!?!??!?!!?! ובכלל מזה קשור?! יכולתי להחטיף למורה הזאת בוקס לפנים וזה מה שאני יעשה כשאני אגמור ללמוד איתה! הילדה שיצאה מקבלת כל הזמן 55 בגלל שהיא מעלה לה תציון!!! הילד כל הזמן מתחנף!!! והילדה התורנית היא בכלל במפגרים!!! אז הם יותר טובים ממני!? מה זה האפליות האלה?! בכלל ממתי מותר למורה לשחרר ילדים באמצע השיעור?! אז אמרו לי לגשת ולהתלונן עליה [אותם הילדים שיצאו אמרו לי את זה] ואני לא יכולה. כי אני סה"כ תלמידה והיא מורה אז בטח שיאמינו לה.. וזאת לא הפעם הראשונה שהיא מפלההההה!!! יש לה משפט כזה-"התלמידים מתנהגים לפי איך שההורים שלהם מתנהגים, ועם מישהו עונה בחוצפה אז גם אמא שלו ככה.. " וכאילו כל מה שהיא אומרת עלי זה עובר על ההורים שלי, זה אומר שהם כאלה. והיא אמרה לי את זה בעצמה! רבתי איתה על זה! ולא רק אני! כי אין לה זכות להגיד דבר כזה!
אני כל כך שונאת את המורה שלי להיסטוריה!!!!!! היא פשוט כל כך זבל!!! יש לנו תמיד כל יום תורנית, חברה שלי הייתה התורנית של השכבה באותו יום. היא אמורה להכנס לכל כיתה ולשאול עם יש מאחרים וכאלה.. היה שיעור אחד שהיינו צריכים לעשות דפים, לענות עליהם, אז עשיתי עם ילדה אחת את הדפים. לפני שאנחנו סיימנו ידיד שלי סיים את העבודה ושאל את המורה עם אפשר לצאת לילדה[הורנית] והיא הרשתה לו לצאת להסתובב איתה בחוץ. ואז הזאתי שעשיתי איתה אלה עם היא יכולה לצאת, וגם לה נתנו. אז אני שאלתי עם אני יכולה לצאת, ולי לא נתנה. ומה התרוץ שלה?- "שמעי הם יותר טובים ממך בלימודים, אז אני מאפשרת להם." מה יותר טובים?!!?!??!?!!?! ובכלל מזה קשור?! יכולתי להחטיף למורה הזאת בוקס לפנים וזה מה שאני יעשה כשאני אגמור ללמוד איתה! הילדה שיצאה מקבלת כל הזמן 55 בגלל שהיא מעלה לה תציון!!! הילד כל הזמן מתחנף!!! והילדה התורנית היא בכלל במפגרים!!! אז הם יותר טובים ממני!? מה זה האפליות האלה?! בכלל ממתי מותר למורה לשחרר ילדים באמצע השיעור?! אז אמרו לי לגשת ולהתלונן עליה [אותם הילדים שיצאו אמרו לי את זה] ואני לא יכולה. כי אני סה"כ תלמידה והיא מורה אז בטח שיאמינו לה.. וזאת לא הפעם הראשונה שהיא מפלההההה!!! יש לה משפט כזה-"התלמידים מתנהגים לפי איך שההורים שלהם מתנהגים, ועם מישהו עונה בחוצפה אז גם אמא שלו ככה.. " וכאילו כל מה שהיא אומרת עלי זה עובר על ההורים שלי, זה אומר שהם כאלה. והיא אמרה לי את זה בעצמה! רבתי איתה על זה! ולא רק אני! כי אין לה זכות להגיד דבר כזה!