אף מדינה בעולם שמכבדת את ריבוניותה

שרוף

New member
אף מדינה בעולם שמכבדת את ריבוניותה

לא הייתה מאפשרת לחברי כנסת ולא משנה מאיזה לאום להסית ולהדיח למרי אזרחי קבוצות מיעוט אתניות. רק בישראל זה אפשר. הידעתם שיש הוראה מהשר לבטחון פנים למשטרת ישראל לא להכניס שוטרים לכפרים מסויימים במגזר הערבי? הידעתם שדגלי אש`פ מתנוססים ברחובות ערים וכפרים ערביים בתוך הקו הירוק מעשה קבע?
 

אלוני.

New member
שרוף

הדגל הפלשתינאי מתנוסס להנאתו גם בירושלים. לא שהדבר מוצא חן בעיניי אבל אם היינו מתייחסים לאיתיפאדה מתחילתה ברצינות במקום לשלוח חיילים שלנו וילדים שלהם להוריד דגלים מחוטי חשמל אולי לא היינו היום כאן. כל אחד והחלום שלו, יש כאלה במכוניות (בד``כ BMW או HONDA ) שנוסעים עם דגל ארצות הברית
 

שרוף

New member
לא ידעתי שארה``ב נמצאת במצב מלחמה עם ישראל.

תודה שהארת את פני בעניין זה.
 

אלוני.

New member
הארתי את עיניך

בנושא הדגל הפלשתינאי המונף בירושלים. האמירה לגבי מכוניות ה``ערסים`` התייחסה לכך שאין כאן הערכה לדגל.
 

sanlee

New member
אלוני תיראה מה קורה בטורקיה לכל בית יש דגל!

זה לא בושה זה פשוט גאווה .להניף את דגל ישראל,אני מבין שאין לך ערכים וזה נובע מהמסרים שלך . אף שניראה לי שאתה אדם הגון .אולי זה בעיה של חינוך לערכים.אתה צריך להבין שלאדם עם ערכי מולדת, הדגל הוא המוטיבציה אפילו למות עבורו. וזה מה שחסר לך הנחישות והאמונה בצידקת הדרך אילו הערכים שחסרים לך.
 

diklai@

New member
אלוני בזה אתה צודק ב- 100%

בואו נפסיק את הצביעות הרי דגל פלשתיני נמצא קבוע באוריינט האוס וכל הזמן משחקים איתם במחבואים של להוריד את הדגל וכו`... הבעיה היא לא הדגל אלא העניין שמשרדים פלשתינים נמצאים בירושלים,ועל זה צריך להלחם ,על העיקר ולא על הטפל.
 
למעלה