שתיקת הכוכבים
New member
אעצום עיני לנצח.
פוחדת מבפנים ואינני מבינה, האם זו אהבה בליבי או שמא אשליה? גן עדן בכף ידי, ממתין רק בשבילך. מה עוד אעשה בזיכרונות ילדותי? אם אעצום עיני לנצח, מה זה ישנה? אם אעצום עיני לנצח, כלום לא ישתנה. לפעמים קשה לי להבין, בחלומותי כל כך קשה להאמין. אך כשאתה נמצא מולי, הכל נראה תמים. אם אעצום עיני לנצח, מה זה ישנה? אם אעצום עיני לנצח, כלום לא ישתנה.
פוחדת מבפנים ואינני מבינה, האם זו אהבה בליבי או שמא אשליה? גן עדן בכף ידי, ממתין רק בשבילך. מה עוד אעשה בזיכרונות ילדותי? אם אעצום עיני לנצח, מה זה ישנה? אם אעצום עיני לנצח, כלום לא ישתנה. לפעמים קשה לי להבין, בחלומותי כל כך קשה להאמין. אך כשאתה נמצא מולי, הכל נראה תמים. אם אעצום עיני לנצח, מה זה ישנה? אם אעצום עיני לנצח, כלום לא ישתנה.