אסור לפגוע בערפאת

אסור לפגוע בערפאת

אני מודאג מאוד מדבריו של רה"מ שרון לנשיא בוש שהוא רואה עצמו משוחרר ממחויבותו שלא לפגוע בערפאת. אני חושש מאוד ששרון פעם נוספת הולך לחזור על אותן הרפתקאות שלו כמו אלו ממלחמת לבנון ב 82 העלולות בסופו של דבר לעלות בחייהם של ישראלים רבים. במצב המתוח בלאו הכי לאחר ההתנקשויות בחייהם של יאסין ורנטיסי אסור בשום פנים ואופן להחריף את המצב בהתנקשות בחייו של היו"ר ערפאת. הריגתו של ערפאת שהוא מן הסתם הסמל של האומה הפלשתינית עלולה להביא לקיצה המוחלט של הרשות. במידה ותתמוטט הרשות הפלשתינית עלולה להיוצר אנארכיה מוחלטת בשטחי הגדה ורצועת עזה מה שיוביל באופן בלתי נמנע לכניסתו של החיזבאללה לזירה. כמו כן עלולות להיות השלכות בינלאומיות קשות: הרעה משמעותית ביחסים של ישראל עם מדינות אירופה. כמו כן דבר זה עלול להוביל למשבר חמור ביחסים הדיפלומטיים שיש לישראל עם מצריים וירדן מה שיחמיר את מצב יחסי החוץ של ישראל בעולם. אני קורא לשרון לנהוג באחריות לאומית. עם כל הסלידה (המאוד מובנת) שיש לו מערפאת שבאמת כמעט ולא עושה דבר למיגור הטרור משטחי הרשות, אסור בשום פנים ואופן לשבור את הכלים. הניסיון מלמד שכל פעולה מסוג זה רק הביאה בסופו של דבר את ישראל לעברי פי פחת.
 
למעלה