אנשים

DAN1EL

New member
אנשים

אני לא יודע אם מישהו כבר עשה את זה, אבל אפשר לפנות לפורום תפוז משוב ולכתוב להם שאנחנו לא רוצים שהם ישנו לנו את שם הפורום, ולפחות שיספקו לנו הסבר הגיוני. ונראה לי שרוב הפורום יתמוך בזה, ואולי זה יזיז להם משהו.
 

necky

New member
מי רוצה לשנות את שם הפורום?

ולאיזה שם הם רוצים לשנות? וגם בעד לפנות לפורום תפוז משוב
 

CrAzY MuSiC

New member
אני לא מבין מה אתם לחוצים...

פשוט ישנו את שם הפורום, אבל תוכלו להמשיך לפרסם את מה שאתם בדרך כלל מפרסמים..
 

DAN1EL

New member
אז מה ההגיון בזה?!

כל כך טיפשי. ואם ישנו את השם אז הם עוד ימצאו דרך להכניס חוקים שיהפכו את הנושאים שהיום דנים בהם בפורום ללא רלוונטים לפורום החדש ("ביקורות סינגלים ודיסקים"). ואם כבר - אז מה זאת אומרת סינגלים ודיסקים? נראה לי שהמילה אלבומים יותר מתאימה, לא שזה משנה, זה עדיין טיפשי לשנות את השם של הפורום סתם כך.
 
למעלה