אני לא יודע אם מישהו כבר עשה את זה, אבל אפשר לפנות לפורום תפוז משוב ולכתוב להם שאנחנו לא רוצים שהם ישנו לנו את שם הפורום, ולפחות שיספקו לנו הסבר הגיוני. ונראה לי שרוב הפורום יתמוך בזה, ואולי זה יזיז להם משהו.
כל כך טיפשי. ואם ישנו את השם אז הם עוד ימצאו דרך להכניס חוקים שיהפכו את הנושאים שהיום דנים בהם בפורום ללא רלוונטים לפורום החדש ("ביקורות סינגלים ודיסקים"). ואם כבר - אז מה זאת אומרת סינגלים ודיסקים? נראה לי שהמילה אלבומים יותר מתאימה, לא שזה משנה, זה עדיין טיפשי לשנות את השם של הפורום סתם כך.