SydBristow
New member
אנשים!!!
אני יודעת שאני לא ותיקה פה, אבל בכל מקרה!! רציתי להגיד שאני נוסעת לאילת ל4 ימים ואני אתגעגע!!! אל תכתבו יותר מידי כדי שאני אוכל להתעדכן בקלות כשאני אחזור!
שיהיה לכולכם שבוע טוב!!!
אני יודעת שאני לא ותיקה פה, אבל בכל מקרה!! רציתי להגיד שאני נוסעת לאילת ל4 ימים ואני אתגעגע!!! אל תכתבו יותר מידי כדי שאני אוכל להתעדכן בקלות כשאני אחזור!