אנשים!!!

SydBristow

New member
אנשים!!!

אני יודעת שאני לא ותיקה פה, אבל בכל מקרה!! רציתי להגיד שאני נוסעת לאילת ל4 ימים ואני אתגעגע!!! אל תכתבו יותר מידי כדי שאני אוכל להתעדכן בקלות כשאני אחזור!
שיהיה לכולכם שבוע טוב!!!
 

NimaZ

New member
../images/Emo10.gif

ביי נטליה
תהני באילת... בטח ממש תזיעי.....
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מוטציהההההההההההההההההההההה
אהההההההההההההההההההה אההההההההההההההה
 

SydBristow

New member
חחחחחחחחחח שרוטה!!!

ואה, באילת אין לחות! לא מזיעיםםםםם הרבה! יי איזה כיף!!! חחחח חבל שכמו כבשן שם!
 

NimaZ

New member
בעע

חלה לשבת או לחם??? רגיל או שחור? שבת או שישי?? הא הא האה אה?
 

H i L o L a

New member
ווווואיייי תהנייייייי../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

איזה שווה! גמאני כנראה אסע החופש לאילת
ומה זה לא ותיקה? ברור שנתגעגע
אבל לא לכתוב יותר מידי?....דרישה גדולה מידי
קבלי
 

SydBristow

New member
חיחי! (צריכה לשנות כותרת מידי פעם.)

צודקת, מה חשבתי לעצמי!!! אכלתי היום!!! עם גבינה בולגריתתתתתתתת!!!
 

Lucy88

New member
../images/Emo10.gif אייל מיס יו!

תהניייייייייייייייייי
 
נטליההההההההה../images/Emo70.gif

תהני
....... את נטליה נכון
אני ממש לא טובה בשמות.......חחחחחחחח קיצקוצ תהני ותעשי הרבה שמח
וספרי חוויות שאת חוזרתתתתתתתת
 

SydBristow

New member
תודה!!

וכן אני נטליה
מצטערת שלא הספקתי להכין לך את התמונה עם התמונות!! חחח אבל אני מבטיחהההההה לך שכשאני אחזור אני אכין לך משהו יפה יפה.
 

metl

New member
תהני המון המון המון../images/Emo70.gif

תחזרי עם הרבה חוויות...!
 

אסִי

New member
תהני באילת, נטליה...../images/Emo70.gif../images/Emo8.gif

רק חסר לי שאני אעזוב אתכם לאילת.
וזה יקרה... מתישהו.
 

SydBristow

New member
תודה!

חחח אתה מפחד? אני בטוחה שנהיה ילדים טובים...לכמה ימים. יומיים. אולי יום...
 

NimaZ

New member
אל תשלי את עצמך...

רק... אולי... אם כבר... 20 שניות... נפתח פה שרשורים אטבחיחם כל שניה!
 
למעלה