אנשים?!

shanikoo

New member
אממ...

אני כבר ערומה.. ראית מה זה ? הקדמתי אותך !! מחכה לך בצ`אט.. נשיקות.. שני
 

shanikoo

New member
בעסה לך...

אני פו,ערומה, מוכנה לקראתך, ואתה-``לא נפתח לי הצ`אט..`` או קיי,בייבי... ITS YOUR LOST !!! תהנה לך כאן,בפורום... :)
 

מורני !

New member
ממי...

זה בגלל ששניקו ערומה.. השרת קרס... אלא מה??!! ושניקו .. חכי חכי בובה...
 
למעלה