אנשים......

Swicca

New member
אנשים......

שלום לכולם .....(למרות שזה לא מעניין אף אחד
) אחרי שבוע שלם של נסיונות לתקן תמחשב סוף סוף הצלחתי וחזרתי לפורום החביב ביותר שלכם ורק רציתי להגיד היי..... חחח וזהו בעצם!!! .... (מקווה שלא פספסתי יותר מידי) אור ואהבה ,שימי.
 
../images/Emo39.gif היי...

ואני כבר אנצל את ההודעה לשים פה תמונה של השרשראות שהכנתי לי היום מאבנים שהיו מחוברות למחזיקי מפתחות ומשני פסים של סאטן שחור
. חג שמח
 
למעלה