אנשים...... שלום לכולם .....(למרות שזה לא מעניין אף אחד) אחרי שבוע שלם של נסיונות לתקן תמחשב סוף סוף הצלחתי וחזרתי לפורום החביב ביותר שלכם ורק רציתי להגיד היי..... חחח וזהו בעצם!!! .... (מקווה שלא פספסתי יותר מידי) אור ואהבה ,שימי.