הרונות
אסתי צודקת, ישנו מאמר שמדבר על הנושא במאמרים, אבל באופן יותר פרקטי ולא נותן הרבה רקע על זה. ובכן, הרונות מגיעה אלינו מהמסורות הטבטוניות (Teutonic), בעבר הרחוק מאוד. הגותים היו אלו שפיתחו את הכתב שלו קוראים רונות, לכתב הזה ישנם עוד שימושים חוץ מאשר בתור כתב בלבד. אחד השימושים שלו הוא החיזוי וכמובן שישנם גם שימושים טקסיים-מאגיים אחרים אבל כיום, לפחות, האסאטרוארים (מאמיני הדת הנורדית הפגנית) משתמשים ברונות בעיקר באופן טקסי ולעיתים למטרות חיזוי. זהו בקצרה על רונות. לפרטים נוספים אתה יכול לפנות למאמרים.