אנשים ממצב?

RoyBlinkBoy

New member
אנשים ממצב?

הפורום ישן ובמילא לא ימחקו לי ת'הודעה כי אין מנהל חח אז תענו..
 

B182

New member
הכל מצויין +++

מה איתך? מה חדש בהרצליה סיטי?
 

RoyBlinkBoy

New member
אממ כלום האמת

די משעמם לי כרגע.. קיבלתי תעודות שליש יפיי היי ממוצע 88!
 
למעלה