אנשים ממצב? הפורום ישן ובמילא לא ימחקו לי ת'הודעה כי אין מנהל חח אז תענו..
R RoyBlinkBoy New member 27/12/04 #1 אנשים ממצב? הפורום ישן ובמילא לא ימחקו לי ת'הודעה כי אין מנהל חח אז תענו..
R RoyBlinkBoy New member 30/12/04 #3 אממ כלום האמת די משעמם לי כרגע.. קיבלתי תעודות שליש יפיי היי ממוצע 88!