אנשים יקרים:

חברים יקרים!

שיהיה לכולם גמר חתימה טובה! בהזדמנות זו אבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו, באמת שזה לא היה מרוע לב, הכל ברוח ההומור. מקווה שאף אחד לא שומר לי טינה. בכ"א.. סליחה! ובעז"ה שהשנה תהיה מלאה בשמחות, וריקה מצרות. גמח"ט.
 
אנשים יקרים:

המעלה של האדם זה לכופף את הראש ולדעת שגם אם טעינו וגם אם הצד השני טעה לטעות זה טעות אנושית ולסלוח זו מעלה אלוקית! מחילה גמורה אם פגעתי, צום מועיל, גמר חתימה טובה, אוהבתך את כולכם, דיקלוש.
 
למעלה