חרדי בבית הלבן
New member
חברים יקרים!
שיהיה לכולם גמר חתימה טובה! בהזדמנות זו אבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו, באמת שזה לא היה מרוע לב, הכל ברוח ההומור. מקווה שאף אחד לא שומר לי טינה. בכ"א.. סליחה! ובעז"ה שהשנה תהיה מלאה בשמחות, וריקה מצרות. גמח"ט.
שיהיה לכולם גמר חתימה טובה! בהזדמנות זו אבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו, באמת שזה לא היה מרוע לב, הכל ברוח ההומור. מקווה שאף אחד לא שומר לי טינה. בכ"א.. סליחה! ובעז"ה שהשנה תהיה מלאה בשמחות, וריקה מצרות. גמח"ט.