אנשים חלס להציף בדויה , סיון ,שניקו מה קרה לכן חלס מההצפות לכו לצ`אט או לפורום 20+. סתם ..... תמשיכו להציף ויום טוב לכן סיון דרך אגב את צריכה לבקש ממישהו סליחה .