אנשים חלס להציף

אנשים חלס להציף



בדויה , סיון ,שניקו מה קרה לכן חלס מההצפות לכו לצ`אט או לפורום 20+. סתם ..... תמשיכו להציף ויום טוב לכן סיון דרך אגב את צריכה לבקש ממישהו סליחה .
 

סיון ...

New member
אני פשוט מלכה....



ידעתי כל הזמן הזה.... טוב מסתורי יקירי יש עדיין דיבור.... אתה יודע איפה אני..... יום טוב!!!
 
למעלה