SnoopyS*GirL
New member
אנשושים שילי.... 
מה שלומכם...?? אני מקווה שהכל טוף... מאוד נהניתי אתמול... מאוט מאוט מאוטטטטטטטטט...!! מבאס לחזור הביתה ולשמוע על המציאות... היא ממש בעעעע.... והלימודים בכלל... אבל מה שכן: קספרוני יא ראש כרוב אחד אתה בעצמךךך.....!! חולה עליך בובי
קאזזזזזזזזזזז שילי מי חול עלייך תגידי לי מי? אה? והילו`ץ ומלאכיתוץץץץץ חולה עליכן, עמות שילי!! סיווצ`ו וסקאיוש בייב, מזל טוף, היה לי כיף נורא... ועמבה בפיתה שיליייייייייייייייי אנ`לוידעת מתי תקרא את זה חחחחחחחחחחח אבל אני מתה עליך!!!!!!!!!!! וכנ``ל עלייך מורני פריחת חופים גאה שילי... פופסיק שילי את הכי הכיייייייייייי חולה עליייך!!!!!!!!!! בדויה, שניקו , כוכבה.... (וואי אופס!! התכוונתי נעמה
) ליטו`ש... שייקוש ברווזוני קטן ויפה שילי!!!!! חייל שובב... ועוד אנשים ששכחתי: אני פשוט מתה עליכםםםםםם!!!!! וגודס בייב: +*+.,.+*+.,.מי גאה??+*+.,.+*+.,. אוהבת המון סנופה העייפה.......
מה שלומכם...?? אני מקווה שהכל טוף... מאוד נהניתי אתמול... מאוט מאוט מאוטטטטטטטטט...!! מבאס לחזור הביתה ולשמוע על המציאות... היא ממש בעעעע.... והלימודים בכלל... אבל מה שכן: קספרוני יא ראש כרוב אחד אתה בעצמךךך.....!! חולה עליך בובי