אנשושים שילי.... :)

SnoopyS*GirL

New member
אנשושים שילי.... :)

מה שלומכם...?? אני מקווה שהכל טוף... מאוד נהניתי אתמול... מאוט מאוט מאוטטטטטטטטט...!! מבאס לחזור הביתה ולשמוע על המציאות... היא ממש בעעעע.... והלימודים בכלל... אבל מה שכן: קספרוני יא ראש כרוב אחד אתה בעצמךךך.....!! חולה עליך בובי :) קאזזזזזזזזזזז שילי מי חול עלייך תגידי לי מי? אה? והילו`ץ ומלאכיתוץץץץץ חולה עליכן, עמות שילי!! סיווצ`ו וסקאיוש בייב, מזל טוף, היה לי כיף נורא... ועמבה בפיתה שיליייייייייייייייי אנ`לוידעת מתי תקרא את זה חחחחחחחחחחח אבל אני מתה עליך!!!!!!!!!!! וכנ``ל עלייך מורני פריחת חופים גאה שילי... פופסיק שילי את הכי הכיייייייייייי חולה עליייך!!!!!!!!!! בדויה, שניקו , כוכבה.... (וואי אופס!! התכוונתי נעמה :) ) ליטו`ש... שייקוש ברווזוני קטן ויפה שילי!!!!! חייל שובב... ועוד אנשים ששכחתי: אני פשוט מתה עליכםםםםםם!!!!! וגודס בייב: +*+.,.+*+.,.מי גאה??+*+.,.+*+.,. אוהבת המון סנופה העייפה.......
 

SnoopyS*GirL

New member
אוייש איך שכחתי....

טיו`ש מקסימונת שילי, סרטו`ש,קרחוניישן,לילווו פיצית.. איטלקיש וכ`ו וכ`ו.. יואו אני בחיים לא יזכור את כל השמות חחחחחחחח...... קשה לייייי!!!!! תסלחו לי בייבס :) אוהבת...
 

SnoopyS*GirL

New member
טיו`ש רק רציתי להגיד לך....

שאני פשוט מתה עלייך מקסימה שילי אוהבת המון :)
 

יעליייי

New member
ק*א*זזזזז שלי!

חחחחחחחחחחחחח קאזזזזזזזזזזזזזזזז אני חולה עליךך בובה מי מי מי שרות הכי יפה בעולם כולו???? קריוקי בטלפון אנחנו וקאזזז אני חולה עליךך ועזבי אותך מהביאוסים של החחיים תחייכי תמיד ! כי אם אל אני אבלע אותך (חח עם הלשון שלי........והמבין יבין..)
 

SnoopyS*GirL

New member
זמרת ברים גבוהה שילייייי....

חחחחחחחחחחחח אין כמונו אה?!??! אנחנו... אנחנו סלין דיון הבאות!! בעצם איזה סלין דיון, קטנה עלינווווו....!! חחחחחחחחחחח מתה עלייך יא עמה ומי מבואס אה?? מיייייי????? מבואס מי שקבור בחלקה זוגית עם האף שלו.....חחחחחחחח.... חולה עלייך המוןןןןןןןןןןןן המווווווווווווווון סנופה <עם חיוך מאוזן לאוזן מרוח על הפרצוף>
 

יעליייי

New member
חח חצוצרנית רחוב שלי!

ברוווררררר שאין עליינו כאילו דההההההההההההההההה! אנחנו סלין דיון מריה קארי וויטני יוסטון שר כריסטינה שרית חדד (<-לא קשור) אנחנו עולות על כולם!!! חכי חכי אנשים עוד ישלמו לנו ברחוב אז מה אם עכשיו חושבים שאנחנו קצת לא שרות יפה אל דאגה קאזז! ואני שמחה בובה שאת לא מבואסת! למה אני ישתיל באדמה את כל מי שביאס אותך ונעשה לו קבר יפה ! עם חלקה לגוף ותיבה קטנה קטנה קטנה בצד למוח שלו (והמבין יבין בובה!) אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם! קאז~!
 

SnoopyS*GirL

New member
יווו קאזזזזזז....

חחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי...... תיבה קטנה למוח שלו......הממממ..... ת`אמת? אני חושבת שהפלסטיק הזה של ההפתעה בביצת קינדר יספיק.....חחחחח.... ולמה קבר יפהההההההה?? וואי תגידי, איך קוראים לבית קברות שלכם עוד פעם? חחחחחחחחחחח שכחתי.... ועעעעעעעעעלק מבואסת... פחחחחחח.... עוד מעט נראה מי יהיה מבואס :))) יאללה חולה עלייך..... המון המוןןןןןןןןן בלי סוףףףףף!!! קאפיש יפה שילי? יופי!!! :)
 

יעליייי

New member
י`חצ`קון סנילי שילי!

י----ד----ל-----י------ן! י-------ד------ל------י------ן י------ד-----ל-----י----ן יש?? עכשיו לכי למראה ותתאמני אל הטקסט והביאו לך יאללהה הופ הופ! חחחחחחחחחחחחחחחחח ביצת קינדר!!!!!!!!!!!!!!! יותר נכון קוביית שש-שב! חחחחחחחחחחח אני מצחיקה את עצמי כל כך !
 

SnoopyS*GirL

New member
אהההה , וואלהההה !! :)

ידלין אולם אירועים בע``מ......חחחחחחחחח..... הייתי טובה עם הביצת קינדר אה? חחחחחחחחחחח חופשי אני קורעת כאן את עצמי... אבל חשבתי שאם נשים את זה בקליפה של גרעין זה גם ייכנס... ועוד יישאר נקום!! חחחחחחחחחחח קאז מי אוהב אותך אה? מיייייייייי??
 

יעליייי

New member
דודנית!

חחחחחחחחח ``***ידלין אולם שמחות וארועים בע``מ*****`` 200$ לחלקה! 100$ לחלקה לחלקים מסוימים בגוף (כגון: אף!) 50$ לתיבה 50$ לביצת קינדר 50$ לקוביית שש-בש 40$ לקליפה של גרעין לתלונות (וחסר לכם שיהיו!) וברורים יש לפנות לדודניות סנופי (קאז) ויעלי (קאז) חחחחח וואיי איזה צחוקים פה איתי! חחחחחחחחחחחח
 

SnoopyS*GirL

New member
לא שיש לי משהו נגדך אבל....

אתה בכלל לא יודע על מה אנחנו מדברות!!! חיחיחיחיחיחיחי מתערב קטן של סנופית, בכל זאת-- התקבלת!!!!! אתה המנהל... לאב יו בייב :)
 

קספר

New member
סנופיייייייייי 8-p

חחחחחחח קרעת אותי אתמול `` הוא קרה לי מלאכית `` חחחחחחח זה היה טוב :) אוהב המון יא`סנופית פוספקית של קופלת חחחחחחח
 

SnoopyS*GirL

New member
יאהההה קספרוניייייייי.....!!!!

חחחחחחחחח מאיפה אתה יודע שאני פופס של קופלת אהההה....?? ואני מקווה שלמדת אחת ולתמיד את ההבדל בין מלאכיתוץ לסנופיץ.... אחרת אני ילמד אותך בדרכים שילי!!!! (ולא כדאי לך....) חולה עליייייך }{ מוווווואה!! :)
 

קספר

New member
תלמדי אותי בדרכים שלך?!

כלומר מה את מאיימת חחחחחח ? אותך להדסוש!!!! 8-p
 
למעלה