בובה מחושמלת
New member
אני צריכה עזרה
אם מישהו שמבין במיסטיקה ווצה לדבר על הנושא אני ישמח מאוד עם תכנסו לאיי סיי שלי ותדברו איתי שם..אני מאוד רוצה לדבר על מאגיות לבנות ולדעת עליהם הרבה,מישהו או מישהי שתהיי פנוי\ה כל הזמן בשבילי אימכם תודה שחר[בובה מחושמלת]
אם מישהו שמבין במיסטיקה ווצה לדבר על הנושא אני ישמח מאוד עם תכנסו לאיי סיי שלי ותדברו איתי שם..אני מאוד רוצה לדבר על מאגיות לבנות ולדעת עליהם הרבה,מישהו או מישהי שתהיי פנוי\ה כל הזמן בשבילי אימכם תודה שחר[בובה מחושמלת]