אני צריכה עזרה

אני צריכה עזרה

אם מישהו שמבין במיסטיקה ווצה לדבר על הנושא אני ישמח מאוד עם תכנסו לאיי סיי שלי ותדברו איתי שם..אני מאוד רוצה לדבר על מאגיות לבנות ולדעת עליהם הרבה,מישהו או מישהי שתהיי פנוי\ה כל הזמן בשבילי אימכם תודה שחר[בובה מחושמלת]
 
ברוכה הבאה

לפורום מיסטיקה אבל כאן הגענו לחלק שאין בו בערך בגללל זה אסור לטעות בזה סכנה כרוכה למי שמתייחס לזה כבערך כדאי לך לקחת קורס או לקרוא ספרים ואתרי מאגיה בהצלחה.....ותיתחדשי.....
 

Swicca

New member
היי ברוך הבא......./images/Emo140.gif

(נדמה לי שזה בן)
 
למעלה