אני צריכה עזרה לא בדיוק בשיעורים...

אני צריכה עזרה לא בדיוק בשיעורים...

טוב, אז אני בכתה ו' ואני הולכת להיבחן למן חוג העשרה כזה... אני ממש רוצה להתקבל ואני לא יודעת איך מתכוננים! המליצו לי לעשות בחינות איי קיו או בחינות הכנה לפסיכומטרי לא בשביל הציונים, ממש לא, כי זה יהיה כנראה בחינה דומה רק ברור שיותר לגילי- לא לגילאים של אלה שעושים פסיכומטרי.... זו בחינה מאוד כללים על הכל אז שני דברים: 1. יש לכם רעיונות איך מתכוננים? 2. אתה יודעים איפה אני משיגה מבחנים של איי קיו וכאלה באינטרנט (אנגלית זה לא טוב כי אני מתרכזת באנגלית וקשה לי לענות ואני מאבדת את העיקרון של זה...) תודה רבה!
 
בואנה אני רואה שאתם פורום נחמד ../images/Emo31.gif

ממש! זה לא שזה פורום מת! רק יום אחד שמתי את ההודעה וכבר יש מספיק הודעות חדשות כדי לדחוק אותי לעמוד הבא!!!!!! אז באמת באמת
...
 
כנסי../images/Emo70.gif

סתאממ רציתי לבאס אותך....
רוצה הצע טובה? תיהי חכמה. אין לי שום מושג איפה יש בחינות כאלה. אבל אני בספק שאפשר "להתאמן" על זה... בייחוד שרוב הבחינות שיש בנט הם לסביבות כיתה ט יהיה לך די קשה למצוא כאלה.
 

starguiding

New member
אוף! למה כולם מתעצבנים?

אף אחד לא מתעלם ממך! לאנשים פשוט אין אינפורמציה בשבילך, וכמו שנכתב בהודעה הקודמת, האם באמת היית מעדיפה שיכתבו לך תגובות חסרות טעם של "שלום מה נשמע אין לי את התשובה בשבילך אבל מה העניינים"? לא נראה לי.
 
תיכנסי לפורום "ארגון מנסה"

בשער שלהם יש קישורים לבחינות אייקיו בלתי תלויות תרבות - כלומר לא יהיה שם אלמנט של שפה והדבר היחידי שתצטרכי לקרוא באנגלית יהיה כפתור ה"next" שתצטרכי ללחוץ עליו... באיזה חוג העשרה מדובר?
 

shir141

New member
הנה לך אחד...

זה מבחן רק של צורות, לכן את לא צריכה אנגלית בשבילו...
 
טוב, אז תודה לכולם! ../images/Emo13.gif

אז דבר ראשון- תודה!! חוץ מזה- לזה ששאל למה לצעוק אז עובדה שעכשיו עונים לי... ודבר שני לאותו אחד כןף אני מעדיפה שיגידו לי הודעות שבעצם לא אומרות כלום או שכנראה אין דרך כי ככה לפחות אני מבינה שתיחסו אלי ובאמת לא מוצאים תשובה ולא סתם "אוי- נראה לי שאני יודע אבל אין לי כוח עכשיו..." ודבר אחרון- תודה רבה לכולכם!
 
למעלה