אני צריך עזרה בקנית אופנים

חחחחחחח איך צימצמת ככה ?

המחירים בכלל לא קרובים אחד לשני סתם דוגמאת M3 שילדה בילבד בערך 13000 שקל ונורקו 20-25 לאופניים שלמות
 

OnOne

New member
תודה לכולם!

משהו יודע אם אפשר ליבא את האופנים האלה לארץ? אני מדבר על COVE SHOKER ומה יהיה המחיר שלהם לכל האופנים!
 

glory boy

New member
הייתי הולך על הגלורי....

אופניים מדהימות.. היה באפשרותי להזמין את ההשילדה לפני חודשיים, אך גם בגלל המחמה שהרסה הרבה מסלולים, וגם בגלל שאני גר בדרום, ואולי פעם חודש אני יכול לללכת אם הרכב למסלול נורמלי ,וויתרתי. המחיר של השילדה הוא 8000 אלף (בולם DHX 4,יש אפשרות שידרוג..) היבואן הוא גיאנט ,ואתה צריך לשלם 4000 שקל לפני שאתה בכלל מזמין ,והשאר לאחר מכן..זמן הגעה אמור להיות חודש . הייתי ממליץ ללכת על האופניים האלה בגרסת כומפלט (4300 דולר) מגיעה אם חלקים כמו X9 פוקס 40 ועוד הרבה מתאמים... וזהו ,אכשיו רק נישאר לך לשדוד את ארומה השכונתית , ותתחדש! (אגב זה היה דעה שלי ,אז על תתחילו אם החפירות).
 

OnOne

New member
אחי עזרת לי מעוד תודה!..

יש למשהו את המספר של היבואן GIANT?
 

motonimrod

New member
בוווווללללל שיט !!!

המלחמה לא הרסה שום מסלול היא אולי הרסה רכבל, והרבה שטחים של יער אבל זה וחוץ ממנרה שום דבר לא נפגע בצפון! כל מסלול שיש בביריה חי וקיים !!!
 

nintense

New member
נכתבו ממש לאחרונה ביקורות...

על 3 מתוך ה 5 שהעלת (ה M3 זהים לסוקום, רק יותר כבדים), מבין כל השלדות שהעלת רק ה M3 קיימים בארץ (אולי גם הנורקו), מה גורם לך לחשוב שתקבל תשובות ענייניות ? הקוב עולים $2200 לשלדה ולא לאופניים שלמים.
 

babyX

New member
קצת חומר למחשבה על ג'איינט

הג'איינט גלורי הם ללא ספק אופני חלום, והאיבזור שלהן משובח. ראיתי הרבה מאד רוכבים באנגליה איתן, והן נראות מפנקות בטירוף. היום באירופה הן הלהיט החם בסצינת הדאונהיל. HOWEVER, (למרות כל זאת), צריך לזכור מי היבואנים בארץ וממי מקבלים את השירות. אני לא יודעת אם נכנסתם בזמן האחרון לחנות של ג'איינט, אבל אני עשיתי זאת כשחיפשתי אופניים, וזו לא הייתה חוויה נעימה. אני חושבת שלא סתם ישנם מעט מאד שרוכבים על ג'איינט, ולא בגלל מיעוט ההיצע שלהם. החברה בישראל, לא מייבאת את הגלורי, ומסתפקת בפיית', עליהן היא דורשת 9000 ש"ח לשלדה, מחיר מופרז ללא כל ספק. לגבי השירות של החברה, נו, את זה אני משאירה לכם לגלות בעצמכם. עצה אישית: הגלורי הן אופניים נהדרות, ששוות כל שקל, בעלות מתלה נהדר, ואבזור נפלא. לא הייתי מזמינה אותן לארץ דרך היבואן בישראל, אלא ביבוא עצמי בלבד. ניר, אני בטוחה שאתה מכיר כמה טריקים לייבוא אישי כזה, תן לבחור עצה או שתיים...
 

glory boy

New member
אממ לא בדיוק נכון..

שאני הגעתי לשם לברר על השילדה עזרו לי מאוד ואפילו ישבו ודיברו את גיאנט העולמית בקשר לכל הפרטים , אגב בגלל שאין את השילדה הזאת בארץ, אמרו לי שאם אני מזמין אם יצתרחו את הגובה לחשב מידה... אני לא יודע מזה אומר לגביך אבל לפי דעתי הם סבבה לגמרי , אז תעשי תחשבון שלך, אבל אני ניקלתי בצוות מקצועי ועוזר.. אגב- גלורי כן ניתן להזמין לארץ, אני לא מה אמרו לך אבל לי במפורש אמרו שאפשרי.
 

babyX

New member
זה בדיוק העניין, כשלא רוצים למכור

זה לא סוד, שיש חברות שלא רוצות להתעסק בשוק הפרירייד והדאונהיל בארץ. זו אגב סיבה לכמה מהיבואנים שהפסיקו לייבא דגמים מסוימים, ואת זה שמעתי מאחד היבואנים, שסיפר בעצמו שהוא לא רוצה להתעסק בשוק הזה, ומעדיף להתמקד בכביש ובקרוס קאנטרי.
 

amirgal

New member
תבדוק באתרים מחול,

כמו MTBR ןPINKBIKE. יש גם את השירשור שהיה לא מזמן של אור וניר טל, שרכבו על חלק מהדגמים באינטרבייק. לא ניראה שיש מישהו בארץ שיכול לתת לך חוות דעת על רוב הדגמים, בטח שלא אחד מול השני. רוב התגובות פה, זה ילדים שראו את התמונה באינטרנט והחליטו שהם טובים.
 
למעלה